Luf_Midnight schreef:de goldline van kieffer word nog wel gewoon verkocht volgends mij kom ze op internet nog wel eens tegen en gezien je budget zou ik daar even op verder zoeken die zijn verre weg van betere kwaliteit als hh of hb
Ik heb heel google af gezocht maar hij is nergens te krijgen in de maat die ik wil, alleen in cob. En dat is helaas echt te klein
noortjjjj schreef:Het zilver blijft gewoon netjes. Mooie brede neusriem en ook achter de oren zit een zilver randje.
Foto heb ik niet, zou ook niet weten hoe ik er een moet plaatsen:D
Dat vond ik ook mooi aan het hoofdstel; de brede neusriem. Dan lijkt het hoofd van mijn paard niet zo dik
barrymuis schreef:Ik denk dat ik weet welk hooftstel je zoekt.![]()
Kieffer hoofdstel ulla salzgeber.
Tik dat maar eens in op google dan kom je ze tegen dat is in goud of zilver verkrijgbaar.
B.v. bij ooteman.nl, oxer-ruitersport, dubbelsprong.com enz.
Er staat hier op bokt markt en marktplaats een schumacher stuttgart in het zilver voor € 85,-
Dit heb ik zelf ook al jaren en blijft super mooi en € 85 is echt een koopje ik heb er toen €229,- voor betaald.
Ik had hem ook net gevonden (die van Kieffer) en heb er op gegoogled, helaas niet meer in Full te verkrijgen.. Die van schumacher stuttgart in zilver kan ik niet vinden? Of ik kijk met mijn neus