Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en dan kunnen we terug beginnen denken aan een wedstrijdseizoen, wat een slecht passend zadel allemaal kan stuk maken is echt verschrikkelijk! wij zaten op L niveau (schouder binnenwaarts, wijken, uitgestrekte draf, contragalop, keertwendingen,...) en nu nog geen B meer! ik vind het vooral erg dat ik mijn paard ongewild zoveel pijn heb gedaan en dat niemand mij wou geloven ivm met men zadel! uiteindelijk mijn eigen gevoel gevolgd en het paste inderdaad niet maar de schade was al berokkend... je kent en voelt je paard nog altijd het beste zelf aan! dat heb ik er nu weer al maar eens van geleerd!
dit is een wijde als ik me niet vergis maar hij past goed dus dat is het belangrijkste! Kay_Kim schreef:zoals de vraag het zegt wie heeft er ervaring met kent and masters? ik vind namelijk niet zoveel terug over dit merk, ik heb de site al wel eens bekeken maar echt ervaring van mensen vind ik niet terug...
deze is bruin zeker? kan je geen foto's nemen
ik heb gisteren eerst nog eens gelongeerd met men zadel nog niet terug gereden! maar het ligt super en schuift niet, ook de mensen op men nieuwe stal bevestigde dit
mijn broer is op vakantie maar komt daarna terug foto's nemen en dan zal ik ze ook even plaatsen!
mijn paard heeft heel ver doorlopende schouders dus het zadel moet daarachter en daarom moeten ze naar voor zodat de singel mooi op zen plaats komt
paardje vond het ook maar ze was heel braaf wel lekker fris, ze hinnikte heel hard naar de andere paarden en in het begin heb ik ze gewoon laten draven! na een 10 min begon ze te ontspannen en hebben we lekker doorgereden, wat gewijkt voor de kuit, er zijn al enkele goede galopsprongen gemaakt (ging nietmeer door het slechtpassend zadel) cirkeltjes allemaal mooi in de aanleuning of voorwaartsneerwaarts! ze liep echt goed over de rug zonder enige druk in de mond dus ik ben zeer te vreden over men kent and masters!
of is je paard gewoon zo'n reus?
Ik kan mijn k&m morgen inleveren voor mijn nieuwe zadel