Welke dekens aanschaffen voor winter

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Welke dekens aanschaffen voor winter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 20:59

Goedkope dekens haal ik trouwens bij Nika weg,die vind ik prima qua kwaliteit. Mijn mini loopt al 2 seizoenen met een deken van 35 euro en die ligt super!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 21:54

Ik zoek nog een regendeken 0 grams met fleece voor mijn Tinker.. Vind het handig omdat ze dan proper blijft en bovendien maakt ze dan niet zo'n gigantisch dikke vacht aan.

Echter spreken we hier over een 'ik-sloop-alles-paard' :+ Vorig jaar nog een HH Thor gekocht, nou prima voor een lange tijd.. tot het driehoekje aan de loopsplitten eraf viel. En toen scheurde het helemaal stuk..Had onlangs nog een vliegendeken met hals gekocht, gaat om de oren enal, laat ik ze er een halfuurtje mee in de wei, lag het deken op de grond... ALLES was nog dicht, de hele nek, singels,.. snap nog altijd niet hoe ze in hemelsnaam dat voor elkaar heeft gekregen :n

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 07:01

mmm, ik ben van de goedkopere dekens af en zoek als ik een deken nodig mocht hebben via ebay (duits, amerikaans of brits) of marktplaats etc naar een goede rambo of bucas aanbieding oid,
mijne was geen sloper, maar er stonden er altijd wel 1 of 2 bij in de groep, dan is een goede deken ook een aanrader

SharonBaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 16:09

koop vooral dekens die goed passen ik had pagony dekens maar deze hadden niet zo'n goede pasvorm voor mijn paard waardoor ze gingen schuren ik heb dus alles nieuw gekocht! echt een dure misser maar goed daar heb ik van geleerd.. ik heb nu een 0 grams regen deken van amigo een 200 en 350 grams van Rhino deze zijn echt perfect!