Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kwarktaart schreef:Citaat:Beetje eigenwijs he? maar als je allemaal zo goed weet doe dan maar wat je niet laten kan
Neehoor , valt wel mee. denk alleen niet dat een d sportpony , veel boven 175 zal zitten
Citaat:Dat je eigenwijs bent en niet snapt waar je op moet letten, is nu me wel duidelijk.
Het gaat niet enkel om een stokmaat maar ook om de bouw
kwarktaart schreef:Foto van de pony:Kabouterdans schreef:Mijn D-pony stokmaat 1.43 heeft maat 185.........
wat vor ras is het
kwarktaart schreef:Citaat:Dat je eigenwijs bent en niet snapt waar je op moet letten, is nu me wel duidelijk.
Het gaat niet enkel om een stokmaat maar ook om de bouw
Ik zeg ook niet dat ik ''ervaren'' ben en precies weet waarop ik moet letten lijkt me alleen wel dat een d sportpony niet ver boven 175 zal zitten en vind niet dat een deken precies aangemeten perfect moet zitten , een deken online kan ook goed zijn vind ik
Oke , waarom nog meer dan ?
kwarktaart schreef:Ladygiroc schreef:Waarom niet gewoon dekens kopen als je een pony hebt, en er misschien ook al aangedacht dat je misschien wel dekens bíj je pony krijgt??
Omdat als die pony er is , ik geen zin heb om te haasten met alles te kopen . Maar dat denk ik dan.