Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MarjanB schreef:Volgens mn zadelmaakster krijgen veel paarden drukkingen van dit dekje! Het ANKY logo dat lekker dik gedrukt staat onder het zadel is hier de oorzaak van..
Dus tja zoveel geld voor iets wat ook nog eens slecht bedacht is no way!
het dekje is ongeveer 3 keer zo duur als een gewoon dekje. Als ik dit doortel naar mn ezeltje dan kan ie nog wel eens 15 duizend euro opbrengen
juleke schreef:Achja, het is nog altijd goedkoper dan een dekje van Cal Rei... Je zou er van staan te kijken hoeveel mensen gerust wat meer betalen als het maar 'therapeutisch' of 'extra beschermend en schokbestendig' heet.
MarjanB schreef:hihihi zo had ik het nog niet bekekenhet dekje is ongeveer 3 keer zo duur als een gewoon dekje. Als ik dit doortel naar mn ezeltje dan kan ie nog wel eens 15 duizend euro opbrengen
Tigra_ schreef:juleke schreef:Achja, het is nog altijd goedkoper dan een dekje van Cal Rei... Je zou er van staan te kijken hoeveel mensen gerust wat meer betalen als het maar 'therapeutisch' of 'extra beschermend en schokbestendig' heet.
Was toch even benieuwd ach maar 120 euro en het is niet eens een mooi dekje. Maar inderdaad denk echt wel dat mensen het zullen kopen omdat het meer beschermd of misschien alleen maar voor de heb en te showen wat je kan kopen. Denk dat die mensen er ook wel zijn hoor die het voor "status" zouden kopen.
Coentjuh schreef:Ik heb vorig jaar een HAF pad gekocht van 110 euro.. ook geen leuk bedrag, maar zoveel boomloze pads zijn er niet verkrijgbaar.. Vind het geen gekke prijs hoor, dat therapeutisch zal wel speciaal zijn?!
dekjes