Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
aerdenhout1 schreef:amika2011 schreef:Ja en hoe moet ik dat weten of het goed zit voor ik het kan passen?? Dat weet je toch ook niet als je een gewoon bitje koopt. Dat moet je toch ook eerst uit proberen....
En je ziet het bit wel degelijk!! Kijk maar naar de roze zijkanten van de bustrens. Een zadeldekje zie je toch ook voor de helft niet, en toch kopen mensen die op kleur...
Ik weet de maat, ik weet de dikte, en dat is hetzelfde als ze nu heeft. Of ze er goed of niet goed op reageert kan ik toch niet weten van te voren....
Nee niemand zegt dat ik het niet mag, maar het komt wel zo over. Heel veel ordelen gelijk of ik een leek ben die zomaar iets wil omdat het leuk van kleur is. Maar goed dat heb ik al tig keer hier gezegt.
Als iemand een rubber bitje wil of gewoon een appel bitje is niet erg, maar o, als het een ander kleurtje is.... vreselijk...
Ik heb echt nog nooit zo'n onzinnige vraag gezien!
Het moet na alle dingen die je tegenwoordig kan kopen in welke kleur dan ook, niet gekker worden!
Peesbeschermers, hoofdstellen, sjabrakjes, enz, enz, komt nu het GEKLEURDE bit op de markt!
hemel, waar gaan we eindigen???
Gekleurde hoef ijzers??
Als iemand nu gaat vertellen dat ook die al bestaan, dan lig ik echt in een deuk en zijn de mensen met paarden nog gekker geworden dan ik al dacht!!!
amika2011 schreef:Ja maar wat ik op bokt vind, is dat als ik een vraag stel: waar kan ik zulke bitten kopen...
Dat iedereen gelijk een oordeel heeft over de vraag, zonder wat van mij te weten.
Wat grepen uit reacties... is dat advies of commentaar??
* Waarom moet het bitje per se roze eigenlijk?
* Het zit in de mond dus je ziet er niks van...
* ja idd ik snap niet echt wem het roze moet zijn
* Ik vind het nogal onnodig
* Een bit kan gwn "zilver" das normaal hoor...
* Als je er niks van ziet wat heeft het dan voor nut??
aerdenhout1 schreef:amika2011 schreef:Ja en hoe moet ik dat weten of het goed zit voor ik het kan passen?? Dat weet je toch ook niet als je een gewoon bitje koopt. Dat moet je toch ook eerst uit proberen....
En je ziet het bit wel degelijk!! Kijk maar naar de roze zijkanten van de bustrens. Een zadeldekje zie je toch ook voor de helft niet, en toch kopen mensen die op kleur...
Ik weet de maat, ik weet de dikte, en dat is hetzelfde als ze nu heeft. Of ze er goed of niet goed op reageert kan ik toch niet weten van te voren....
Nee niemand zegt dat ik het niet mag, maar het komt wel zo over. Heel veel ordelen gelijk of ik een leek ben die zomaar iets wil omdat het leuk van kleur is. Maar goed dat heb ik al tig keer hier gezegt.
Als iemand een rubber bitje wil of gewoon een appel bitje is niet erg, maar o, als het een ander kleurtje is.... vreselijk...
Het moet na alle dingen die je tegenwoordig kan kopen in welke kleur dan ook, niet gekker worden!
Peesbeschermers, hoofdstellen, sjabrakjes, enz, enz, komt nu het GEKLEURDE bit op de markt!
Gekleurde hoef ijzers??
Als iemand nu gaat vertellen dat ook die al bestaan, dan lig ik echt in een deuk en zijn de mensen met paarden nog gekker geworden dan ik al dacht!!!
Niet voor onder hun hoeven gelukkig 
tahorselover schreef:amika2011 schreef:Ja maar wat ik op bokt vind, is dat als ik een vraag stel: waar kan ik zulke bitten kopen...
Dat iedereen gelijk een oordeel heeft over de vraag, zonder wat van mij te weten.
Wat grepen uit reacties... is dat advies of commentaar??
* Waarom moet het bitje per se roze eigenlijk?
* Het zit in de mond dus je ziet er niks van...
* ja idd ik snap niet echt wem het roze moet zijn
* Ik vind het nogal onnodig
* Een bit kan gwn "zilver" das normaal hoor...
* Als je er niks van ziet wat heeft het dan voor nut??
ja en het zijn allemaal vragen naar jou wrm je het graag roze wil of wrm het perse roze moet er staat nergens. je mag geen roze bit!
aerdenhout1 schreef:HIHIHI.... Ik was er al bang voor dat ze echt bestonden die gekleurde ijzers!!!
Maar ik heb zelf nog de ECHTE hoefsmeden hier die komen beslaan, en ik weet heel zeker dat die echt geen gekleurde ijzers gaan onderslaan, ook al zouden ze daar geld aan kunnen verdienen, daar zijn ze te veel paarden mens voor!
keona schreef:ik zelf zou dan kiezen voor de roze bitringen,ik zelf heb nooit problemen onder vonden van bitringen.
maar jij wilt dat niet,oke.
maar waarom wil je geen kneveltrens,opzicht is dat geen slechte keuze.een kneveltrens is zeer vriendelijk voor je pony en hij is in het roze te krijgen.of je moet al een dubbelgebroken bustrens willen.want anders kun je best voor de kneveltrens gaan.
en anders succes met de zoektoch,hoop wel dat zo'n kunstof bit gaat passen in het mondje zelf vind ik ze erg dik.

Herfstwind schreef:Jeetje wat een onzin, als TS een roze bitje wilt moet ze dat toch doen, wat is het probleem?
Alsof die pony daar slechter van wordt.
TS, ik zou Just Western gewoon even mailen, je weet maar nooit!
Gekleurde hoef ijzers??
Welliswaar kunststof, maar wel echt voor onder de hoeven. Zoek maar eens op duplo ijzers 
Gekleurde hoef ijzers??
Iemand die ik ken heeft haar Fjord laten beslaan met Gewoon zilver voor en Feloranje achter
tahorselover schreef:Herfstwind schreef:Jeetje wat een onzin, als TS een roze bitje wilt moet ze dat toch doen, wat is het probleem?
Alsof die pony daar slechter van wordt.
TS, ik zou Just Western gewoon even mailen, je weet maar nooit!
dat bedoel ik nou juist. ik zeg toch het is haar eigenkeus mensen vroegen waarom en daar wordt ze dan boos over daar reageerde ik op
amika2011 schreef:aerdenhout1 schreef:HIHIHI.... Ik was er al bang voor dat ze echt bestonden die gekleurde ijzers!!!
Maar ik heb zelf nog de ECHTE hoefsmeden hier die komen beslaan, en ik weet heel zeker dat die echt geen gekleurde ijzers gaan onderslaan, ook al zouden ze daar geld aan kunnen verdienen, daar zijn ze te veel paarden mens voor!
Hahaha, En ik weet zeker dat een paard geen verschil merkt of ziet! Denk je dat een paard blijft staan als hij roze ijzers onder krijgt??
Herfstwind schreef:tahorselover schreef:ja ik snap dat ze het niet leuk vind. maar dan moet ze niet boos worden als mensen het gewoon vragen daar is geen reden voor
Maar als ze daar antwoord op heeft gegeven is doorvragen niet nodig toch?