Fietsen, wel of niet bij gezet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:05

Aangezien ik absoluut geen kei in fietsen ben lijkt me dat niet zo'n goed idee :+ en ik heb enkel een 3 jarige die zo al over mn kop springt (of toch pogingen onderneemt) en een 8 jarige die op pensioen staat door artrose. Geen van die 2 komen dus in aanmerking.
Maar ALS ik het al zou doen zou ik mn paard zeker niet bijzetten, ik zou het als pure ontspannen training gebruiken om mn paard lekker ruim te laten draven zonder extra belasting. Ik kan er wel inkomen dat het een goede training is.
Edit: typo

Caira

Re: Fietsen, wel of niet bij gezet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:13

Neem je wel eens een handpaard mee Mieke?

Miekemuis_

Re: Fietsen, wel of niet bij gezet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:36

Misschien, ooit.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 12:04

Miekemuis_ schreef:
Fietsen met een paard aan de hand?
Ben je nou helemaal :?
Dan moet je echt al een 100% bomproof paard hebben (en imo is geen enkel paard dat, het blijft altijd een dier)
Wat als je paard schrikt, uitwijkt of iets?

Tja ,ieder zijn mening :D Je moet niet met een paard gaan fietsen die je omver trekt aan de hand met gewoon lopen, of op je tenen springt als hij schrikt.
Mijn merrie is goed opgevoed en durf ik prima mee te fietsen. Ze blijft braaf naast mij, en als ze schrikt springt ze omhoog en zal mij niet zomaar op mij springen. Er zijn wel eens momenten dat ze iets engs vind aan de fiets, dan houdt ze in, en gaat ze achter mijn fiets langs naar de andere kant. Zit ik iets in de knoop, maar ik heb daar nog nooit problemen mee gehad, als we er langs zijn, komt ze gewoon weer aan de goede kant van de fiets, no problemo.

Je moet alleen wel erop letten dat je een verkeersbord beiden aan dezelfde kant passeerd, anders gaat het fout :+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:51

Ik vind dat juist heerlijk!
Ben je zelf ook in beweging, en als je geen zin hebt om te rijden of wandelen en je wilt toch naar buiten is het een goede oplossing :D!