Hoe deze bitringen omdoen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

rina

Re: Hoe deze bitringen omdoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 00:26

Je hebt dus al gehoord hoe je ze erom moet maken. Ik vond het altijd een dramaaaaaa :+
Maar ja een kneveltrens kan ook hoor. Mss ook wel zo makkelijk, het bespaart je die wurgsessie :D
Ik rijd zelf het jonge spul ook altijd met een kneveltje. Nemen ze heel makkelijk aan en kan idd niet door de mond getrokken worden.

Heleennn

Re: Hoe deze bitringen omdoen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-12 07:14

Maar het heeft zeker weten geen extra inwerking ofzo? Mijn paard is namelijk 23 en kent alles al dus heeft dat niet echt nodig...

verastar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 07:20

Tigra_ schreef:
Zijn echt ondingen om er aan te krijgen daarom zou ik voor zulke kiezen is makkelijker eraan en eraf te halen:
http://www.hippo-assen.nl/index.php?id=closeup&a=179

Wel zit er weleens verschil in tussen soepeler materiaal wat je er beter aan krijgt sommige zijn echt heel stug.

die bidringen scheurde toen we het eromheen deden

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 08:34

Heleennn schreef:
Maar het heeft zeker weten geen extra inwerking ofzo? Mijn paard is namelijk 23 en kent alles al dus heeft dat niet echt nodig...

Niets meer dan die bitring zou doen ;) Het enigste wat een knevel, en zon bitring dus ook, doet is iets druk geven op de zijkant van de mond op het moment dat jij stuurt. Of beter gezegt als jij teveel moet sturen. Kwa mondstuk is er geen extra werking.