Annekeee schreef:Die vind ik ook erg gaaf maar ben bang dat ze snel lelijk worden en daar zijn ze wat te duur voor.Voor de mensen met een lak tikHorsea verkoopt ook lak springschoenen, met bont
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
horsieslii schreef:elfje72 schreef:
Waar was je niet tevreden over?
Voordeel van Horsea vind ik dat je ook kunt kiezen voor een 3 cm brede neusriem.
Hoofdstel pastte totaal niet op mijn paard.. Maat full en de neusriem zat heel erg strak, waar mijn paard zoiezo niet van houd en het bakstuk van het bit was veel te groot. Gaatjes bijprikken ging niet vanwege rondgenaaide. Daarnaast vond ik het hoofdstel enorm stug.
nikkie722 schreef:ik heb die van BR vandaag gekocht kon m niet laten hangen , wel een grote neusriem maar heb een fjord dus valt toch niet zo op...
en de hoofdstellen zijn idd boterzacht, volgens mij dezelfde kwaliteit als kieffer, heb hier ook een lak hoofdstel van die is ook nog steeds mooi

Annekeee schreef:j_e_t schreef:Persoonlijk vind ik de premiera er mooier en ook soepeler uitzien.
Geloof me, realiteit is het tegenovergestelde...