Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

uudje schreef:Ik rij zelf ook met een cheyenne maat 1 en heb ook maat 40 en weeg ook 70 kilo en ben 1.70, en zit perfekt in het zadel en niet achter op de cantle.
Maar dit meisje zit zo krom in het zadel en te ver naar achter dat je dus vanzelf dit beeld krijgt.
Denk dat als ze haar bekken kantelt ze veel beter zit.
Ik heb zelf een maat 2 gehad, maar die vond ik veel te groot voor mij, en heb hem toen geruilt voor de 1, dus zou niet te snel een maat 2 kopen, laat haar eerst maar eens anders zitten.
Iedereen bedankt voor jullie reacties!
En als je dan sowieso nog even je zit en evenwicht aan het zoeken bent (tijd niet gereden, onbekend paard...) is het niet echt tof als je daar meteen op afgerekend wordt 
ik ga trouwens een aantal lessen betalen, dus ze krijgt dan toch wat lessen voor dr houding. Ander zadel nog erbij en dan hebben we t mooi opgelost

Na de zwangerschap ga ik zelf wel weer rijden en anders mag mn pony lekker met vervroegd pensioen met af en toe een ritje. Vind ze vast niet erg
o iemand had ik nou eerder tegen moeten komen iemand die eerlijk is naar de verzorgster/leaser,ik snap het niet van het meisje ik had persoonlijk deze kans genomen hoor en ik ben wel een tijdje opzoek geweest naar zoiets maar ook wat probleemen mee gehad