Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xAylie schreef:Hoezo zou je geen zadel bij Interhippique moeten kopen?
Vriendin heeft er een goeie ervaring mee en het zadel is erg fijn, goeie kwaliteit ook (tot nu toe, ze heeft hem net een halfjaartje denk ik)
xAylie schreef:LEKKERGEK: fijn dat er dus ook positieve ervaringen zijn met Interhippique zadels, niet dat wij dezelfde gaan bestellen maar wel een van de site.
Ik heb gister met het Passionata zadel van een stalgenootje gereden en vond der niet lekker ermee lopen, met de Norton Rexine van een andere vriendin liep ze veel beter.
Hoop dat we onze Knight Rider 17,5" vandaag nog binnenkrijgen want ik heb vanavond les..
), met van die rode embleempjes, heb even een foto opgezocht op internet:
. xAylie schreef:Die met een verwisselbare boom (weet niet of ze allemaal verwisselbare bomen hebben eigenlijk), met van die rode embleempjes, heb even een foto opgezocht op internet:
[ Afbeelding ]
M_hartje_M schreef:Mag ik vragen waarom je het zo'n slecht zadel vind?xAylie schreef:Die met een verwisselbare boom (weet niet of ze allemaal verwisselbare bomen hebben eigenlijk), met van die rode embleempjes, heb even een foto opgezocht op internet:
[ Afbeelding ]
die heb ik dus ook. ik vind het een super slecht zadel...