welk merk is dit? bruin dressuur zadel!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 08:26

Liselot schreef:
bij mijn weten is anatomica ook de opvolger van euroriding en bestaat het nog niet zo lang

Off-topic, maar dat klopt niet helemaal, want Euroriding bestaat ook nog gewoon. Dacht dat Anatomica door ruitersportzaken ontwikkeld is. (Het is me ooit uitgelegd door de eigenaar van het Drunens Ruiterhuis, maar weet niet meer precies hoe het zat)

Staat er verder niks onder de zweetbladen? Bijna alle zadelmerken stansen daar wel iets in aan letters of zo.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 08:32

Liselot schreef:
bij mijn weten is anatomica ook de opvolger van euroriding en bestaat het nog niet zo lang

donders...ik heb idd foutje in de volgorde van typen gemaakt, maar bedoelde dus, dat Albion al een eeuwigheid bestaat :+
iets met 6 dingen tegelijk doen en dan de fout in gaan :roll:
maar ja, die dus, een goed merk wat al lang bestaat heeft een hoop modellen geproduceerd, een deel daarvan is niet meer in productie yadahyadahyadah ;)
dus best kans dta het Albion ofzo is , maar met een mailtje ben je er zo achter

Evito_06

Re: welk merk is dit? bruin dressuur zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 13:31

Ik wil evt. wel een foto van het logo van Anatomica maken. Die van dit zadel en m'n Anatomica zijn iig niet hetzelfde :)