Rambo SHI Wat een ding! Ben er klaar mee!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

debravanesch

Re: Rambo SHI Wat een ding! Ben er klaar mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 11:07

Wij hebben ook zo een rambo deken, gaat al 3 zomers mee. Super tevreden over en ons paardje ook. Geen scheurplekjes meer (behalve haar voorhoofd, want ze haal haar oren er gewoon uit)

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 11:16

Oei, dat is flink balen! Ik heb zelf ook een Rambo SIH voor mijn slopende zomereczeem-haflinger. Na een week ongeveer de eerste grote scheur door een loszittende spijker, ik kon wel janken! Laten repareren, en tot nu toe, een jaar later, is de deken nog steeds heel en gaan we het tweede seizoen in!! Dat is me met de Pagony-dekens nooit gelukt.
Vrees dat je 'm inderdaad te groot gekocht hebt. Qua pasvorm zou een Boett-deken wel goed zijn. Die zijn wel superduur, maar volgens mij echt stevig.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 11:24

Het lijkt erop dat ie bij jouw paard te groot is, jammer.

Mijne staat binnenkort alweer voor het 4e seizoen onder z'n eerste RSIH, ondanks een paar winkelhaakjes en bijtplekjes voldoet deze nog steeds aan al mijn voorwaarden, zou zo weer een 2e exemplaar kopen :j

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 11:29

ik denk dat je gewoon pech hebt. Of dat de deken gewoon niet helemaal lekker ligt op jou paard.

Ik heb de mio bijn mijn welsh die zit hem als gegoten. Wil er nu ook een RSIH bij. Maar andere merken dekens passen bij hem ook niet gaan kapot of krijgt hij schuurplekken van.

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:08

Ik heb het zelfde probleem , binnen 1 dag was mijne stuk omdat een paard bleef met zn hoefijzer der in hangen toen ie der op sprong :( inmiddels is een buiksingel der af omdat die los ging en paard ging er op staan = kapot ) en 1 bijplek en in de hals een groot gat gewoon van het loslaten van een van die klitteband dingen voormij geen rsih meer ...