Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
crazyshar schreef:mij is inderdaad ook en corector pad aangeraden voor onder de massimo maar dit is maar tijdelijk van goede duur aangezien de pad de "fouten" van een zadel niet laat verdwijnen.
@Mrijn: wat is voor jou het voordeel als je een goed zadel hebt om toch een corrector pad eronder te doen?
zou ik graag willen. 

crazyshar schreef:wat ik me overigens ook afvraag is waarom iets dat als HET zadel gezien wordt toch best wel wat te koop staan 2ehands ook de corrector pad.

crazyshar schreef:vandaag is de man weer geweest en deze zei dat ik toch eerst kon proberen met een corrector pad, onder een ander zadel dat ik toevallig nog had liggen.
*!!dus als er mensen zijn met een corrector pad MAAT 140 L dan hoor ik het graag via pb met vraagprijs.!!*
verder is een wow zadel zelf gewoon te duur voor mij, ook 2ehands zou er altijd vanalles aangedaan moeten worden waardoor het weer ontzettend duur wordt.
en aangezien ik niet heel erg veel rij en wel veel afwisseling in het werk heb gaan we dit eerst proberen.