Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ElCamino schreef:Discussie wel niet passen wil je niet voeren.....mijn opmerking en ik moet het topic verlaten ??? Wil je alleen horen wat JIJ goed vindt ?? jammer...
PocoGaucha schreef:ik heb zelf zadelvormdekjes van kavalkade en kieffer, zijn allebei goed gevormt, ze zijn voordelig en gewoon goed:). die kieffer had ik van het tentenkamp voor 5 euro en het is het beste dekje wat ik ooit heb gehad. echt super gevormd en heel mooi stevig.
volgensmij heeft de decathlon ook een mooi gevormde dekjes, maar daar moet je maar in de buurt wonen.
ik zou gewoon naar een ruitersport zaak gaan en daar even kijken, je komt vast wat tegen:).
frunnik schreef:Mijn paard kreeg vroeger ook van die vochtbulten onder mijn zadel. En dat was een op maat gemaakt zadel en paste prima. Wat ik toen kreeg aangeraden door de zadelmaker was om een bontje onder mijn zadeldekje te gebruiken, dus direct op de rug ipv op het dekje. Werkte perfect en geen vochtbult meer gehad!
Dus mocht het probleem zo niet opgelost zijn heb je daar misschien nog iets aan
PocoGaucha schreef:decathlon heeft een website:) http://www.decathlon.nl
maar als je neit in de buurt woont van. dan kost het nogal benzine of parkeren:P.
heb je al op agradi gekeken?

eenitraM schreef:frunnik schreef:Mijn paard kreeg vroeger ook van die vochtbulten onder mijn zadel. En dat was een op maat gemaakt zadel en paste prima. Wat ik toen kreeg aangeraden door de zadelmaker was om een bontje onder mijn zadeldekje te gebruiken, dus direct op de rug ipv op het dekje. Werkte perfect en geen vochtbult meer gehad!
Dus mocht het probleem zo niet opgelost zijn heb je daar misschien nog iets aan
Dat is idd ook een idee! Maar ik heb een bontje met bontrand en de onderkant gevuld. Dus moet ik, neem ik aan, in dit geval een bontje aanschaffen zonder bontrand?