Wel altijd goed vasthouden, want anders loop je zelf kans op schade door rondvliegend hout
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sky_As schreef:Omdat het de eerste wel een soort van lukte, maar ze werd er alleen maar wilder en bozer van. Zo ken ik er nog een paar, die erg boos werden door de praam, en er alleen maar gevaarlijker van werden.... (ik scheer er gemiddeld 20-40 per jaar, dus heb voldoende ervaring met de praam)
en de lip kun je zo vastpakken, maar niet met een praam in je hand. (nogmaals, je mag het komen proberen en dan nogmaals beweren dat paarden er dat fijne stofje van aanmaken) ik ken ook genoeg paarden waar het wel bij werkt hoor.
(en nee, ik geloof je zo ook wel hoor, vroeg het me alleen af of je de praam gewoon niet om mocht doen, of dat je paard ook met praam om niet blij was). catalyst1 schreef:Waar ik trouwens wel een probleem mee heb, is mensen die de praam om de oren van een paard doen. Volgens mij worden ze daar mega kopschuw van en werkt het dan voornamelijk in op pijn. Er loopt wel een bloedvat door het oor,wat ik vaak vastpak met scheren en daar worden ze dan rustiger van,maar een praam op de oren zetten gaat mij te ver. en ja, ik heb ook paarden die enorm boos worden van de praam,maar ik vermoed dat dat komt omdat de praam dan in het verleden verkeerd is gebruikt.