Mexicaanse neusriem echt zo streng?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Quir

Re: Mexicaanse neusriem echt zo streng?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 16:50

Alles nog altijd beter dan een panty, want dat gebeurt helaas nog veel vaker.

De voor achterwaartse beweging van de kaken zijn indd erg belangrijk bij nageven. Dat maakt de tandarts ook zo belangrijk en dan een goede, die verder kijkt dan de voorste kiezen.

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 17:46

Quir schreef:
Alles nog altijd beter dan een panty, want dat gebeurt helaas nog veel vaker.

De voor achterwaartse beweging van de kaken zijn indd erg belangrijk bij nageven. Dat maakt de tandarts ook zo belangrijk en dan een goede, die verder kijkt dan de voorste kiezen.

Het maakt inderdaad de tandarts erg belangrijk. Natuurlijk een GOEDE tandarts, want die zijn helaas ook moeilijk te vinden.

Thenexttry

Re: Mexicaanse neusriem echt zo streng?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:35

@Quir, een panty is helemaal belachelijk natuurlijk, maar het blijft zo dat met zulke bitten je ook de symptomen bestrijd en dit waarschijnlijk ook op niet zo'n vriendlijke manier. hoe de bitten precies werken etc weet ik niet vandaar dat ik ook zeg waarschijnlijk.

@BoemPats
ik zelf vind een gecombineerd hoofdstel mooi bij mijn paarden ogen, vandaar dat ik deze ook heb haha.
maar ik snap zeker je punt daarom zorg ik er ook voor dat het niet vervelend voor mijn paarden is door het los te houden ( dan bedoel ik niet volgens de normen vast maken ) dus niet dat het gespje los is