Overigens staat op hun website dat dit type nu ook rider pro heet en knightrider de lederen zadel zijn geworden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
esmee_2001 schreef:Jargeau schreef:Ik denk niet dat dat laatste iets kan zijn: voor 180 euro een compleet zadel met dekje en stijgbeugels enzo en een hoofdstel met bit. Moet trouwens ook maar allemaal net passen.
Dan lijkt me het eerste zadel beter. Maar menen jullie dit nou echt dat dit echt wat kan zijn zo'n zadel?
Dat kan toch niet? Voor een lichtgewicht ruiter die een paar keer per week rijd misschien? Maar toch niet om serieus mee te rijden?[/quote]
wat bedoel je daarmee met het tweede stukje
vuurneon schreef:Kunststof is natuurlijk anders dan leer, een nieuw leren zadel van 200 euro kun je wel vanuit gaan dat het niet goed is maar kunststof is goedkoper en dan heb je best kans op een goed zadel.
Alleen is het punt wel; het blijft wel minder lang mooi en de kans dat het zadel 10 jaar lang mee gaat is kleiner.
Maar het is echt een goed zadel, ook voor volwassenen

tis wel tweedehands maar dat maakt me geen fluit uit! vuurneon schreef:Kunststof is natuurlijk anders dan leer, een nieuw leren zadel van 200 euro kun je wel vanuit gaan dat het niet goed is maar kunststof is goedkoper en dan heb je best kans op een goed zadel.
Alleen is het punt wel; het blijft wel minder lang mooi en de kans dat het zadel 10 jaar lang mee gaat is kleiner.
Maar het is echt een goed zadel, ook voor volwassenen
maar goed, is ook stukje duurder dan die van knightrider/rider pro en kwalitatief een goed zadel die ook nog goed aanpasbaar is door de zadelmaker.
zeker.