Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anne_mieke88 schreef:Niet alleen met zadels, ik heb het met mijn winterdeken die al 1,5 jaar te koop staat die voor 30 euro weg mag terwijl hij eigelijk 80 waard is en mijn witte 3in1 beschermers die helemaal nieuw zijn van 120 euro en ik verkoop ze voor 50 maar ze staan al 4 maanden te koop...Het is gruwelijk moeilijk
ik pb je wel even! Waar dit topic toch al niet goed voor is haha. 
criollolover schreef:leuke topic! nu we toch bezig zijn, ik heb 2 rijjasjes in de kast hangen, maat 42, echt, ik raak het aan de straatstenen niet kwijt, mankeert echt helemaal niets aan. ik draag ze niet meer omdat ik nu met een kortere model rij. 15 euro voor een rijjasje is toch echt niet veel.....
[EA-TK-AR] Eurostar rijjasje maat 42 zwart koopje!
Lottie84 schreef:Ik heb 3 zadels te koop, alleen zeer luxe.
1 Volledig op maat gemaakte Hulsebos, 16.5 inch, medium kamer, diepe zit, keer of 5 gebruikt
1 Stubben Juventus dressuurzadel 16.5 inch
1 Euroriding Titan II 16.5 inch 2 keer gebruikt
Voor die laatste is veel interesse. Voor de Stubben had ik een bod van een bokker, welke ik geaccepteerd
heb. Heb echter niks meer vernomen. Het blijft lastig, ook het gaan passen en rondzeulen ermee vind ik niks.
Daarom had ik mijn zadels bij een ruitersportzaak gebracht voor de verkoop. Ik kreeg echter voor de 3 zadels
bij elkaar €1000,-. Ik heb voor de Euroriding alleen al een koper voor €1050,- dus dat was geen optie.
Dan maar zelf met de zadels op pad, het loont wel.
roxiie schreef:Lottie84 schreef:Ik heb 3 zadels te koop, alleen zeer luxe.
1 Volledig op maat gemaakte Hulsebos, 16.5 inch, medium kamer, diepe zit, keer of 5 gebruikt
1 Stubben Juventus dressuurzadel 16.5 inch
1 Euroriding Titan II 16.5 inch 2 keer gebruikt
Voor die laatste is veel interesse. Voor de Stubben had ik een bod van een bokker, welke ik geaccepteerd
heb. Heb echter niks meer vernomen. Het blijft lastig, ook het gaan passen en rondzeulen ermee vind ik niks.
Daarom had ik mijn zadels bij een ruitersportzaak gebracht voor de verkoop. Ik kreeg echter voor de 3 zadels
bij elkaar €1000,-. Ik heb voor de Euroriding alleen al een koper voor €1050,- dus dat was geen optie.
Dan maar zelf met de zadels op pad, het loont wel.
Waar woon je? Mag via PB.
Ik ben opzoek naar een fijn 16,5 inch dressuurzadel