Hoe correctiebit aan hoofdstel maken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:18

Je moest eens weten hoeveel mensen hun K&K dubbel gebroken verkeerd om in de mond van het paard hebben hangen :')

VanilVision

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:19

Omdat jij ook te snel een oordel trekt.

Ik denk niet dat de TS het bit er voor de lol verkeerd in hangt, ze vraagt om hulp van jullie.
Ze vraagt niet om commetaar van iedereen, haar instructrice raad dit haar aan..

En ja er zijn idd genoeg die het bit verkeerd om hangen en daar ben ik het zeker ook niet mee eens :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:20

Dames doe is lief.

@Floortje1988
Ik zou ook niet weten hoe ze een versnellingsbak maken, echter weet ik wel hoe ik het gebruik en wat er gebeurd als ik het gebruik (koppelingsplaten bijv). Als je een correctiebit gebruikt (zeg maar een formule 1 versnellingsbak vergeleken met een ford K) dan is het handig om te weten wat er gebeurd en dus snapt hoe het bit dat jij gebruikt inwerkt op de lagen of tong.

Floortje1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 10:21

upendo schreef:
VanilVision schreef:
Ik zie jou als iemand die voor geen meter meer op een pony past, en het is een goede stal waar ik bij loop dus die mensen hebben er wel verstand van, als ze alles naar de ZZ rijden.

Waar komt die persoonlijke aanval vandaan?
Ik weet niet hoor, maar alles in mijn profiel op één na zit in de ponymaat, dus die opmerking slaat kant noch wal, als ik er toch op in moet gaan.

Daarnaast... Neem ik aan dat ze dan een bit niet verkeerd hangen.
En hoge punten rijden betekent niet automatisch goed/op de juiste wijze met rijden bezig zijn.

Een bit verkeerd hangen, dát vind ik pas erg. Dat heeft toch niets te maken met iemand die zijn best doet om het bit wél goed te laten hangen, en nu maar wacht met gaan rijden tot ze het aan iemand kan vragen die er zeker verstand van heeft en tevens ook antwoord zal geven op mijn vraag. ;)

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:21

VanilVision schreef:
Omdat jij ook te snel een oordel trekt.

Ik denk niet dat de TS het bit er voor de lol verkeerd in hangt, ze vraagt om hulp van jullie.
Ze vraagt niet om commetaar van iedereen, haar instructrice raad dit haar aan..

En ja er zijn idd genoeg die het bit verkeerd om hangen en daar ben ik het zeker ook niet mee eens :)

Mee eens :j

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:24

Hemeltje lief zeg, zij wel allemaal weer eens tegelijk ongesteld? godennogantoe. Wees blij dat de TS het teminste durft te vragen. Dat ze niet weet hoe hij eraan moet hangen op dat moment wil niet zeggen dat ze de werking niet snapt. Het is soms even afvragen hoe het bit dan in de mond komt te zitten als je hem er zus of zo aanhangt. Beetje beeldend denken heet dat. IK snap best dat sommige dames hier graaaag veren in hun eigen reet steken om te laten zien aan die 10.000'de andere leden die ze niet kennen hoe focking geweldig ze wel niet zijn. Maar NEWS-FLASH.. nobody cares.

TS, vooral niet bang zijn in de toekomst andere vragen te stellen. Soepkippen heb je overal. Rotte appels ook, je moet ze gewoon even scheiden van het gewone huis-afval ;)

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:26

Benfan schreef:
Hemeltje lief zeg, zij wel allemaal weer eens tegelijk ongesteld? godennogantoe. Wees blij dat de TS het teminste durft te vragen. Dat ze niet weet hoe hij eraan moet hangen op dat moment wil niet zeggen dat ze de werking niet snapt. Het is soms even afvragen hoe het bit dan in de mond komt te zitten als je hem er zus of zo aanhangt. Beetje beeldend denken heet dat. IK snap best dat sommige dames hier graaaag veren in hun eigen reet steken om te laten zien aan die 10.000'de andere leden die ze niet kennen hoe focking geweldig ze wel niet zijn. Maar NEWS-FLASH.. nobody cares.

TS, vooral niet bang zijn in de toekomst andere vragen te stellen. Soepkippen heb je overal. Rotte appels ook, je moet ze gewoon even scheiden van het gewone huis-afval ;)

_O-

VanilVision

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:27

Benfan schreef:

AMEN.

Benfan

Re: Hoe correctiebit aan hoofdstel maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:30

Nee hoor, maar ben dat gezeik van al die wijven hier soms zo zat. Snap best dat veel mensen hun bit er verkeerd aanhangen. Je zou maar vragen op bokt zeg! Krijg je jullie over je dak over een simpele vraag. En ik had zin in blazen, vooral tegen zeik-neuzen.. heerlijk soms! Bedoel, waar haal jij de lef vandaan zo te beredeneren en iemand onderuit te halen om zo'n simpele vraag. Ik weet bv ook niet precies hoe mijn spijsverterings-gestel in mijn buik zit.. maar scheiten kan ik als de beste.

Floortje1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 10:30

Benfan schreef:

Hahaha, wat een heerlijke reactie _/-\o_ Dankjewel!

VanilVision

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:31

Iniedergeval, TS gewoon vragen blijven stellen en ze gewoon nergeren die mensen! :) Daar is bokt voor :D.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:31

Ik haal niemand onderuit? Waar zie jij dat dan?

Ik zeg alleen dat ik het niet slim vind om een bit te gebruiken als je de werking niet weet.

Bij een simpel bit, a la, daar kan niet zoveel verkeerd, maar een bit verkeerd gebruiken dat gebruikt wordt bij 'paarden met ernstige aanleuningsproblemen'.... Dan kan je redelijk wat verkloten aan je pony hoor.

VanilVision

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:33

Als dat zo is, moet ze dat zelf weten en je daar niet mee bemoeien, er zijn zoveel mensen die hun pony aan het verkloten zijn :+.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:34

Benfan schreef:
Nee hoor, maar ben dat gezeik van al die wijven hier soms zo zat. Snap best dat veel mensen hun bit er verkeerd aanhangen. Je zou maar vragen op bokt zeg! Krijg je jullie over je dak over een simpele vraag. En ik had zin in blazen, vooral tegen zeik-neuzen.. heerlijk soms! Bedoel, waar haal jij de lef vandaan zo te beredeneren en iemand onderuit te halen om zo'n simpele vraag. Ik weet bv ook niet precies hoe mijn spijsverterings-gestel in mijn buik zit.. maar scheiten kan ik als de beste.

*\o/*

Floortje1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 10:34

VanilVision schreef:
Iniedergeval, TS gewoon vragen blijven stellen en ze gewoon nergeren die mensen! :) Daar is bokt voor :D.

Zal ik zeker doen! :D Daarom stelde ik de vraag ook maar gewoon, in de hoop toch nog mensen te treffen als jullie. ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:35

VanilVision schreef:
Als dat zo is, moet ze dat zelf weten en je daar niet mee bemoeien, er zijn zoveel mensen die hun pony aan het verkloten zijn :+.

Tsja, liever dat ik dan ten minste geprobeerd heb het iemand aan zijn verstand te praten..

VanilVision

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:35

Floortje1988 schreef:
VanilVision schreef:

Zal ik zeker doen! :D Daarom stelde ik de vraag ook maar gewoon, in de hoop toch nog mensen te treffen als jullie. ;)

Haha nou graag gedaan hoor! En inderdaad naar voren.

Floortje1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 10:35

upendo schreef:
Ik haal niemand onderuit? Waar zie jij dat dan?

Ik zeg alleen dat ik het niet slim vind om een bit te gebruiken als je de werking niet weet.

Bij een simpel bit, a la, daar kan niet zoveel verkeerd, maar een bit verkeerd gebruiken dat gebruikt wordt bij 'paarden met ernstige aanleuningsproblemen'.... Dan kan je redelijk wat verkloten aan je pony hoor.

Ernstige aanleuningsproblemen heeft Mo gelukkig absoluut niet. :n Maar goed, verder ga ik hier ook niet op in. Het heeft niks met mijn vraag te maken.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:36

Dáárom.

probeer eens een ander bitje dan. Als deze helemaal niet nodig is...?

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:40

VanilVision schreef:
smurffie schreef:
Owja? GRappig... ik ken dr niet 1.

Dan ken je blijkbaar weinig goede mensen ;).

Imo weten goede ruiters hoe hun bit zadel hoofdstel ect werkt en ligt anders zijn het geen goede ruiters.Het z is leuk
maar niet de top.

Benfan nee hoor nergens last van, maar als de ts zich wil intresseren in haar dier ipv gaan zitten en doen wat een ander zegt kan ze veel meer bereiken.
daarbij is het leven te kort om alle fouten zelf te maken dus moet je ook leren van fouten van anderen!

ts voor jou mijn laatste reactie hier, lees je eens in voor je iets gebruikt, van medicatie is Het ook handig om de bijsluiter te lezen om eventuele bijwerkingen te weten. de naam van je bit doet misschien denken dat hij rooskleurig en goed is maar vaak past dit bit niet goed waardoor de boog tegen het rooster aan zit met druk en dus pijn veroorzaakt.

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:43

smurffie schreef:
Imo weten goede ruiters hoe hun bit zadel hoofdstel ect werkt en ligt anders zijn het geen goede ruiters.

Pardon? Dat vind ik dus echt nergens op slaan :n
Laatst bijgewerkt door Maleficent op 31-03-12 10:45, in het totaal 2 keer bewerkt

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:44

Zegt ze dat?

Floortje1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 10:45

upendo schreef:
Dáárom.

probeer eens een ander bitje dan. Als deze helemaal niet nodig is...?

Er zijn ook andere redenen waarom zo'n bit (tijdelijk) nuttig kan zijn. :j

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:47

Mensen even oppassen voordat het straks een reltopic word :)
Daar buiten zit het bit weer TS?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:49

Ben ik wel benieuwd naar de redenen TS> :)

En BoemPats.. Dat maak ik er niet van.....