S-hackamore maar geen marylot. Welke?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NiKip

Re: S-hackamore maar geen marylot. Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 17:33

Wat een gaaf dier joh dat trekpaard! :wow:

Oei, ja dat ziet er wel wat groot uit op zo'n pony.
Nickyu raadde me de kleine hackamore van barefoot aan. Wie weet is dat wel wat :j

Ik ga dus even druk verder met zoeken. Ik was ook al aan het kijken naar een bloemhackamore. Dat lijkt me ook wel wat.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 17:40

NiKip schreef:
Wat een gaaf dier joh dat trekpaard! :wow:

Oei, ja dat ziet er wel wat groot uit op zo'n pony.
Nickyu raadde me de kleine hackamore van barefoot aan. Wie weet is dat wel wat :j

Ik ga dus even druk verder met zoeken. Ik was ook al aan het kijken naar een bloemhackamore. Dat lijkt me ook wel wat.

dank je :D

ik had dit probleem met de gewone hack:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RWMIQWHJ.jpg
de hack lag eigenlijk net tegen haar mond aan, en in draf of galop klapperde die vrolijk rond, met als gevolg een paard dat ietwat geirriteerd werd, en dit uitwerkte op mij :D
hier hing hij eigenlijk te hoog (maar moest omdat die anders net tegen haar mondhoeken lag) en had ik in nood vrij weinig te vertellen) hang ik hem lager dan hangt die tegen de mond.
verder wel een fijne optoming hoor, heb het dan opgelost door mijn neusriem wat groter te zetten zodat de hack onder de mond hangt, en dan werkte die erg fijn in, maar de S is toch nog fijner :D

ik denk dat de bloem beter zal zijn, die kan je zo vastmaken dat die netjes ligt.

mijn neusriem
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
er zit een rubbertje onder (zo geleverd door nickyu) voor de drukverdeling, ikzelf heb er nog een bontje om (synthetisch) simpelweg omdat ik het rubbertje wat stroef vind.