Frontriem voor HB Turijn hoofdstel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marls

Re: Frontriem voor HB Turijn hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 16:26

De orginele frontriem heb ik kapot geknipt omdat het wel zou moeten anders kreeg ik hem er nooit af :P

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 16:38

Oke daar zat ik inderdaad ook aan te denken, maar wou niet al met slopen beginnen voordat er evt. andere opties waren... :') Heb trouwens ook die HH Crystal frontriem erbij gehaald die op de eerste pagina voorbij komt, goed om te zien dat het een mooie combi is met het hoofdstel haha. :))

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 16:46

Ik heb de originele frontriem gewoon heel kunnen houden, kreeg de gespen er niet makkelijk uit maar het ging wel.
Heb alleen zelf geen HB Turijn hoofdstel dus misschien dat het bij deze hoofdstellen toch moeilijker gaat?

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 17:22

Ja bij de HB Turijn viel het niet te doen, ik kreeg het iig niet voor elkaar en heb eerst van alles gelezen wat andere bokkers deden en volgens mij heeft zowat iedereen met een HB Turijn het losgeknipt want er zit een soort van blokje tussen en die moet je eruit knippen.

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 17:41

Ah oke die van mij zit gewoon in het midden vastgestikt, geen blokje oid.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 18:16

Ik heb m ook gewoon losgekregen heb m hier nog liggen. Maar de maatvorming is niet zo optimaal, dus de kans dat je hem nog eens gaat gebruiken is erg klein :+

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:49

Boemklatsch schreef:
Ik heb vandaag ook een HB Turijn gehaald, en hoe ik het er allemaal weer in ga krijgen gaat me denk ik wel lukken, maar ik kreeg alle riempjes niet uit de originele frontriem... Hoe hebben jullie dat aangepakt? Of heb ik gewoon niet hard genoeg getrokken? :')

Die knip ik altijd kapot, vind t toch een lelijk ding :')

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 15:17

Haha daarom :')

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 15:21

Het is me gelukt vandaag! Heb die blokjes uit de frontriem geknipt/getrokken en toen kon ik het zo los halen.. Daarna flink gefrot om het hoofdstel in den ieuwe frontriem te krijgen en het zit allemaal! Nu heb ik weer een mooi wedstrijdhoofdstel... Beetje jammer dat mn enige fatsoenlijke wedstrijdpaard misschien verkocht wordt deze week :')