4kant witte springschoenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:23

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:24

|o foutje ik zeg niets meer :x

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 16:55

Ik vind het maar onnatuurlijk. Én bandages én rondom springschoenen. Vind het zo veel aan de benen. Ik vind het ook niet mooi. Als het funcioneel is zeg ik oke, maar als het niet hoeft lekker niets om de benen. Vind het paard ook veel fijner :)

Doubtless

Re: 4kant witte springschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 16:58

nee, niet mooi :Y)
Blote paardenbenen zijn het mooiste. Als je bandages en springschoenen mooi vind kan je beter thuis blijven om er zo naar te kijken ipv ze aan je paard te hangen.

mar08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 22:01

springschoenen opzich vind ik al niet mooi.. 4 kant al helemaal niet.. en als je ze dan aan moet voor het functionele dan zou ik zelf voor zwart gaan.. als je ze dan toch voor de show wilt.. dan zwart met een bontje.. maar ik zou het niet doen!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 22:29

Ben ik nou de enige die het belachelijk vind om een paard alleen voor de mooi in te pakken met vierkant springschoenen? Kijk, als hij het echt nodig heeft omdat hij anders aantikt, dan kan ik het begrijpen. Maar voor de mooi? Nee sorry.

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-12 22:59

Jelleee, wat een onzin! je doet toch ook een dekje op dat je leuk vind? Je bandageert toch ook omdat je het mooi vind (anders had je net zo goed peesbeschermers kunnen omdoen) en je koopt toch ook een hoofdstel dat je mooi vind??

Als je nou een S&T hoofdstel in doet omdat het mooi kijkt, dan zeg ik dat je gelijk hebt.. Maar dit is echt een voorkeur..

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 08:58

Ik heb het ook gehad, vierkant in de bontspringschoenen. Ik vind het wel mooi staan, maar niet zo functioneel. Bij mijn paard werden de hoeven 'breder' en tikten daarom elkaar aan. De springschoenen draaiden daarom ook regelmatig. Daarnaast vind niet elk paard het prettig, de meeste gaan er raar van lopen. Maar goed, ik ken ook paarden die dat doen van de hoge peesbeschermers achter dus ja. :)
Als je het mooi vindt en je paard vindt het prima, gewoon doen.

mar08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 09:33

@blubdevis je vraagt toch of we het mooi vinden.. dan mag iedereen toch gewoon zijn eigen mening geven. Een hoofdstel heb je wel nodig, bandages/peesbeschermers/springschoenen zijn allemaal functioneel. Nu kan het zijn voor een fotoshoot of een show dat je bandages om doet omdat het mooi is.. maar de rest is allemaal bescherming voor je paard

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 09:37

blubdevis schreef:
Jelleee, wat een onzin! je doet toch ook een dekje op dat je leuk vind? Je bandageert toch ook omdat je het mooi vind (anders had je net zo goed peesbeschermers kunnen omdoen) en je koopt toch ook een hoofdstel dat je mooi vind??

Als je nou een S&T hoofdstel in doet omdat het mooi kijkt, dan zeg ik dat je gelijk hebt.. Maar dit is echt een voorkeur..

Wat is er mis met de blote benen van je paard? Zou bijna denken dat daar iets mis mee is als je hem helemaal in wil pakken.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 09:38

Happy16 schreef:
|o foutje ik zeg niets meer :x

Zo last van lange tenen? :D

Ik zag in de P&S ook weer een foto met 4kant witte sprinschoenen. Vind het nog steeds niet mooi :n

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:46

blubdevis schreef:

Nou, ik men dus gebruik geen dekjes, enkel een saaie zwarte schoftonderlegger voor bescherming, en nee ik bandageer ook niet (te warm voor de pezen) dus als ik vaardigheid ga trainen of ga crossen gebruik ik, nogmaals, de saaie zwarte peesbeschermers en nog saaiere zwarte springschoenen, anders tikt hij snel de ijzers eraf. Hier geen mode fratsen om mijn paard. :)

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 20:52

Jelleee, nou dat is jou keuze!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:33

Asyaa schreef:
Zou het bij vierkant bandages en springschoenen voor houden.

Klopt, ik zou (als het mag) of gekleurde bandages of gekleurde springschoenen (voor) doen, oogt het mooist, naar mijn mening *D

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:40

blubdevis schreef:

Juist. En in je openingspost vraag je om MENINGEN, dus die krijg je. Jammer alleen dat je zo reageert op meningen die niet in jouw straatje vallen.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:52

Jelleee schreef:
blubdevis schreef:

Juist. En in je openingspost vraag je om MENINGEN, dus die krijg je. Jammer alleen dat je zo reageert op meningen die niet in jouw straatje vallen.

Je bracht je post gewoon wat aanvallend, alsof we ons paard er mee straffen, met al die troep om en op het paard, die wij toevallig mooi vinden :)

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 16:27

Ik vind het wel wat hebben eigenlijk, zeker icm bandages :P
Heb die van mij nu ook 4kant in de springschoenen als we wat gaan doen, maar dat is even noodzaak, zit een scherp randje aan d'r achterhoef (smid komt morgen). .
Ik zou het gewoon lekker doen.

DelaraXXX123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 16:45

die lijken me niet fijn zitten bij jje paard
!!!!!!!!!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 16:52

Eerlijk gezegd, ik vind het niks := een keer voor een fotoshoot bandageren okee, maar om iedere keer dat je rijdt te bandageren en springschoenen om te doen omdat je het mooi vind? :n totaal niet mijn ding, mijn paard is al mooi genoeg van zichzelf! maar ieder zo zn eigen ding :)