Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
opaboktoma schreef:Somebitch schreef:Nou hier niet hoor.
ligt denk ik aan het model?
Heb staldekens van HH gehad, 2 of 3 maar die vielen iniedergeval groot uit.
[/quote]
?Sjemira schreef:Weet iemand hoe de Horze dekens vallen?? Ik heb een mooie gezien maar durf hem zo niet te bestellen, zit ik weer met een deken die straks te ruim is en is een aanbieding dus hij kan niet terug gestuurd worden.

Peerke_ schreef:Sjemira schreef:Weet iemand hoe de Horze dekens vallen?? Ik heb een mooie gezien maar durf hem zo niet te bestellen, zit ik weer met een deken die straks te ruim is en is een aanbieding dus hij kan niet terug gestuurd worden.
Bij Horze kun je aanbiedingen ook terug sturen hoor
Welke deken heb je bij Horze gezien ? ik heb hier de maat tabellen liggen.

nicky_rilana schreef:niet nieuw en maar volgensmij wel is de was geweest bij ons, hij kan altijd nog gereinigd worden, mijn pony heeft dat deken maar 1 seizoen op gehad, dus nog niet zo oud

Sjemira schreef:nicky_rilana schreef:niet nieuw en maar volgensmij wel is de was geweest bij ons, hij kan altijd nog gereinigd worden, mijn pony heeft dat deken maar 1 seizoen op gehad, dus nog niet zo oud
ja ik wil dat zeker weten en moet ook prof. gereinigd zijn ivm waterdichtheid, de reden waarom ik geen gebruikte wil is ivm het rhinovirus
neem dus geen risico's.