Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dex2010 schreef:nee dat is zeker niet ideaal, mijne heeft was niet duur hoor, ik had m in eerste instantie aangeschafd voor verzorgpaardje. mijne is dan ook niet van lamswol enz hoor maar zit evengoed heerlijk..
Ik reed er op mijn vroegere verzorgpaard altijd mee in de duinen en bos, eigenlijk meteen al.. Maargoed die paardjes waren alleen bos en duinen gewend dus scheelt. En geen rustige ritjes hoor, gewoon actief in draf en galop en moet zeggen na paar keer ging al veel beter!! leer er veel van
)
Dex2010 schreef:http://www.hoefnatuurlijk.nl/index_js.h ... ackpad.htm
deze heb k, ik heb net op gereden en zal idd wel even foto maken dat ie op mijn paard ligt, waarschijnlijk woensdag word dat..
Hij past eigenlijk op alle "modellen" paarden, ik heb m op super brede haflingers gehad en nu op mijn paard van 1.63
barbar schreef:zo'n pad als die van hoefnatuurlijk schijnt juist niet zo best te zijn, ivm er en band over de rug loopt en de druk dus niet verdeeld word.
Dex2010 schreef:Kan kloppen hoor! mijne is idd niet heel dik en drukverdelend naar mijn idee. ik rijd er dan nu ook niet lang op. Voorheen reed ik dan zonder zadel zo op het paard, en dus was deze al een verademing.. haha
Maar idd is een stevigere enz miss beter voor jou en paard! Ik kijk namelijk ook rond... heb er een van 300 gezien beetje duur vind k zelf. ik moet namelijk van fysio een andere ivm rugklachten
Dex2010 schreef:nog nooit gehoord en gezien eigenlijk, ik zou het niet doen...tenminste onder mijne niet omdat zelf soort van dekje is.. de dikkere....????