Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
HindaFree schreef:kleinvosje dat is een fout die dus heel veel ruiters/zadel makers maken.... inderdaad helemaal perfect voor de ruiter(incl alle kleuren en snufjes). maar voor de paarden rug 9 van de 10 keer niet 100%....

kleinvosje schreef:HindaFree schreef:kleinvosje dat is een fout die dus heel veel ruiters/zadel makers maken.... inderdaad helemaal perfect voor de ruiter(incl alle kleuren en snufjes). maar voor de paarden rug 9 van de 10 keer niet 100%....
Als je goed gelezen had, zag je dat er eerst stond dat het helemaal aan je paard aangepast wordt, opgemeten dus. Daarnaast kun je kiezen voor jezelf. Ik ben het met je eens dat het vooral voor eht paard goed moet zijn,maar als het voor de ruiter vervolgens zo slecht zit dat die er verkeerd door gaat zitten, is dat ook niet goed voor het paard.
bedoelde het eerder andersom zeg maar. En dat dus de meeste eerder aan hun zelf denken. Don_Zhivago schreef:

Don_Zhivago schreef:Hij is nu wel breder hoor, op deze foto was hij 4,5 denk ik. Nu bijna 8
Zelf heb ik 17,5 inch. Graag dikke wrongen en een diepe zit.
We rijden nu M1, binnenkort M² starten.
Ik ga die zadels die je zei even opzoeken.

Don_Zhivago schreef:Ik ben wel van de zadels met gedwongen zit hoor
Vind dat altijd wel fijn.
Zal even mijn budget erbij zetten. Das misschien wel makkelijk.
Zo min mogelijk
Tot MAX 850 euro.
Das wel echt de max! Want heb het gewoon even niet op dit moment

MyWishMax schreef:Moeilijk om zo antwoord te geven, want verschillende opties in dit topic heb ik geprobeerd en waren echt niet geschikt.
Hier een kort rondgeribt paard, waar de schouders ver naar achter door lopen. Prestige top dressage was niet geschikt, Prestige Venus K ook niet, Albion niet, Busse niet en zo hebben we er nog een paar geprobeerd. Heb nu een Arno Brandt en dat lijkt goed te gaan.
Gewoon proberen.