Ik heb eerst een coltrui voor mijzelf gekocht. Heerlijk, voor na het rijden of 's avonds na het douchen bij een huispak. Je voelt de vermoeidheid uit je rug en schouders trekken. Ja, en toen was Taartje aan de beurt. Ik heb nu ca. 1,5 jaar een BOT maasdeken en twee onderlappen voor bandages. Ik gebruik de deken vooral voor het rijden (bijv. na het poetsen of in de stapmolen) en na het rijden, met een fleece erover heen (ze is geschoren) of op de trailer. Soms een nachtje als onderdeken. De pasvorm is vrij goed voor mijn paard, maar de stof is vrij kwetsbaar en niet geschikt als enkele staldeken. De onderlappen gebruik ik sinds kort intensiever, dit in overleg met DA en hoefsmid. Ze heeft aan 1 voorbeen gallen, en ik zet haar voorbenen na het werk (na eerst goed afkoelen en evt. coolpack na intensief werk of springen) in de bandages, tot de volgende dag begin middag. Haar gallen zijn al een stuk minder en ze start gelijk soepel op in het werk. Ik ben dus positief.
Dank je voor je reactie. Ik ga er maar 1 aanschaffen. Heb een merrie met een strakke rug/lendenpartij die daar laatst ook aan behandeld is maar ze blijft wat strak en gevoelig daar
Maris
Geplaatst: 11-04-13 18:15
heeft er iemand een rugwarmer te koop misschien ? Wil je me dan pb-en ajb ?!