Ik heb een Euroriding Diamant dressuurzadel en een Rossner Amerika springzadel
dressuur518
Geplaatst: 30-01-12 22:02
Rossner Amerika Dressuur en voor springen een wintec 2000 pro vz zitten allebei heeeel erg goed ! Alleen ik heb maar eens per week springles dus gebruik mijn dressuur zadel het meeste
Ik heb een hulsebos WB3, heerlijk zadel, eerder ook al eens precies dezelfde gehad. Wat ik verder fijne zadels vind, zijn Zaldi zadels en Premiére zadels.
Een euroriding diamont dressuurzadel en een lj close contact, van beide heel erg tevreden!
felicity
Geplaatst: 01-02-12 22:47
Celly1996 schreef:
Mijn dressuurzadel is een anatomica octant, erg fijn zadel.
Hier ook een anatomica en na een zoektocht van een paar jaar. Is dat eindelijk HET zadel. Hij ligt goed op mijn paard en ik zit er ook heel fijn in.
_Cher
Geplaatst: 01-02-12 22:53
Mijn dressuur zadel is een knightrider colonel. Vind het echt zo'n heerlijk zadel en ligt ook perfect op mijn paard. Ik heb ook nog een merkloos springzadel, maar die gebruik ik hooguit 1x per maand.
Mijn pony heeft een pagony vzh zadel, is ook een erg fijn zadel.
Ik heb een Kieffer dressuur zadel, echt een heel fijn zadel! Je zit er echt in, ook fijne knie wrongen. Ik heb ook een Stübben springzadel, ook een heel zijn zadel. Hij schuift bij mijn paard een stukje naar achteren, maar dat heel hij snel met een springzadel. Zo fijn aan deze merken is dat het bijna op ieder paard past.
De nieuwste wintec isabell werth de oudere wintec isabell werth de kieffer genf En nog een merkloos dressuur zadel en een merkloos veelzijdigheids zadel
Denise_billy
Geplaatst: 21-02-12 17:39
Wintec Isabelle werth een heerlijk zadel en ligt fantastisch op mijn paarden!
Ik rijd met een kieffer, maar die is al echt een jaar of 15 oud. De eigenaren van mijn lieve pony hebben hem erbij gekocht en het zadel was toen al 2e hands. Hij zit zo mega lekker.
Feria
Geplaatst: 21-02-12 17:54
Ik heb een Prestige Doge, paardlief zelf gekozen. Maar ben er echt blij mee