transportbeschermers?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ToCa10

Re: transportbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:15

Ik gebruikte transportbeschermers voornamelijk voor op en afladen. Hoewel paardje erg relaxt is kan hij zich altijd verstappen. Met warm weer deed ik ze tijdens de rit nog wel eens af. Tot hij een keer in paniek is geraakt op de trailer en z'n transportbeschermers (die hij toen gelukkig om had) heeft opengehaald. Aan beentjes toen gelukkig niets stuk. Blijkt maar weer: al heb je nog zo'n braaf paardje, er kan altijd iets gebeuren.

connectant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:41

ik gebruik ze ook altijd. En inderdaad er is weleens een haal aangekomen. Liever aan een stuk stof dan de benen van mijn paard. wel bij het kopen opletten dat het geen krakend materiala is, dit vinden sommige paarden nogal eng.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:46

Ik vind het echt ondingen, ze lopen er raar mee, ze zakken vaak snel af, het is een beetje een raar model dus ze stappen vaak op die flap van de onderkant. Nee ik doe altijd lange crossbeschermers om alle 4 de benen + springschoenen om de voorbenen. Overigens vervoer ik wel altijd 1 paard, bij 2 paarden in een 2 paards zou ik ook om de achterbenen springschoenen doen.