Anky dressuur pads

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamwish

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:44

ik heb zelf ook een anky pad, nooit problemen mee gehad. Laats verschoof hij wel bij een meisje bij mij op stal, maar toen bleef haar zadel niet helemaal goed te zitten

corina21

Re: Anky dressuur pads

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:13

Weet iemant de anky oud rose uit te halen.dat is de enige kleur die ik niet heb.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:20

Bij mij lagen ze niet goed, omdat ze niet voorgevormd waren (de nieuwe nu wel) trokken ze op de schoft. Moest 2 a 3 keer tijdens het rijden zadel even losmaken en dekje terug omhoog trekken.
De nieuwe zijn nu wel voorgevormd en hebben antislip. Denk dat deze wel een stuk beter liggen. Verder vond ik het wel goede kwaliteit, stiksels kwamen niet los, was gemakkelijk te wassen alleen bij te veel wassen begon het dunner te worden omdat de vulling zich verspreid.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:53

sammy1 schreef:
Weet iemant de anky oud rose uit te halen.dat is de enige kleur die ik niet heb.

Heb gehoord dat oud roze niet meer verkrijgbaar meer is? Als het nog wel zo is Excuus!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:40

sammy1 schreef:

Wellicht een overbodige suggestie, maar heb je al eens op sites zoals marktplaats gekeken? Desnoods plaats je een oproepje dat je nog op zoek bent...

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:49

Ik heb ook veel pads op mijn paard :D wellis waar geen Anky omdat ik dat onzin vind want mijn paard heet GEEN anky :') dus waarom dan er mee rijden. Vind pads erg fijn blijven langer mooi en ziet er netter uit niet het geklooi met die singel stukjes aan de onder en voorkant ideaal! :D

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:04

Ik heb ook een aantal Anky pads, zien er mooi uit en liggen op zich goed onder het zadel. Enige nadeel vind ik dat Anky er zelf geen bijpassende beschermers bij verkoopt, nu moet ik altijd zoeken tussen de andere merken welke er bijpassen, bandages vind ik niet handig voor dagelijks gebruik.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:06

Ik vind het niet echt wat.. Ik heb nog één anky pad, een witte voor op wedstrijden. Ik had er een stuk of 5, maar die heb ik allemaal verkocht.
Ik moet deze pads echt als een malle omhoog hijsen in de kamer omdat 'ie anders kei strak trekt om de schoft.
Die nieuwe modellen lijken me wel beter trouwens, die lopen wat meer omhoog.

Maar vooralsnog hou ik het bij eurostar pads en eskadron cottons :j Heerlijke dekjes!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:22

WhySoWhite schreef:
Ik heb ook veel pads op mijn paard :D wellis waar geen Anky omdat ik dat onzin vind want mijn paard heet GEEN anky :') dus waarom dan er mee rijden.

Er zullen ook niet veel paarden zijn die 'Eurostar', 'Scapa', 'Harry's Horse', of iets dergelijks heten :P

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:29

Wij hebben vrijwel alleen maar anky pads. Over het algemeen blijven ze allemaal goed liggen. We hebben er 1 die verschuift wel, vrij apart dat ze allemaal netjes blijven liggen behalve deze. Verder zijn we zeker tevreden :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:49

Ik heb er nu 3: chocolate (vierkant model), offwhite en white. Die offwhite was een verrassing toen ik eigenlijk een white had overgekocht maar een offwhite bleek te zijn. Maar hij mag blijven:P

YoshaMonica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:54

Hele fijne dekjes! Heb er inmiddels 2 en de 3e heb ik gister besteld samen met een scapa :)

Juuls_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:04

ik heb alleen maar Anky pads (oke, en een paar ES) vindt ze echt super!
blijven perfect op hun plaats liggen, veel kleuren met bijpassende bandages <3
en zitten heerlijk, nemen goed vocht op en zo kan ik nog uren door gaan *\o/* ik ben fan!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:49

Splendesco schreef:
Ik heb ook een aantal Anky pads, zien er mooi uit en liggen op zich goed onder het zadel. Enige nadeel vind ik dat Anky er zelf geen bijpassende beschermers bij verkoopt, nu moet ik altijd zoeken tussen de andere merken welke er bijpassen, bandages vind ik niet handig voor dagelijks gebruik.

haha dat heb ik dus ook..
maar bij alle pads die ik heb, heb ik br peesbeschermers bij (heb 4 setjes) waarvan 2 van anky

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 20:02

Ik heb er 3, had er eerst 4.
Ik vind ze ook fijn! gebruik ze niet zoveel maar als ik haast heb dan gooi ik hem snel op mun paard en dan snel zadel erop, hoofdstel om en rijden maar :))

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 02:36

ik vind ze erg fijn! gebruik ze altijd (of ES)
zijn bij mij nog nooit verschoven

Mrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:53

Splendesco schreef:

Misschien moeten we dat naar haar mailen als suggestie :P

Ik heb ook Anky pads en bij allemaal mijn dames schuiven ze niet en liggen goed. Alleen idd jammer van het prijskaartje, maar ik heb voor geen een ooit de volle prijs betaald :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 22:32

Same here Mrijk, ik heb ze nooit nieuw gekocht omdat ze 9 van de 10 keer in zeer goede staat of nieuwstaat worden aangeboden. Waarschijnlijk omdat die dingen zo slijtvast zijn...

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 22:44

Ze liggen per paard heel verschillend :j
Bij de ene kon ik prima een Anky pad opleggen en bij de andere had ik kans dat bij enige inspanning de pad onder me zadel weg gleed.
Bij de bruine merrie, gleden ze eerst geregeld wel onder het zadel weg, paar jaar later geen last meer van gehad.
Wat dat nu is :') geen idee, maar vind het wel hele fijne pads en ze blijven super lang mooi die van mij heb ik nu 4 jaar ongeveer en als nieuw _/-\o_

Mrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 17:27

Jolien87 schreef:
Same here Mrijk, ik heb ze nooit nieuw gekocht omdat ze 9 van de 10 keer in zeer goede staat of nieuwstaat worden aangeboden. Waarschijnlijk omdat die dingen zo slijtvast zijn...

Ik heb de mijne wel allemaal nieuw :') Maar op het tentenkamp zijn ze meestal wel in de aanbieding en ik heb er een voor mijn verjaardag gehad van mijn lieve vriendin :D
Maar ze slijten inderdaad niet hard en ze worden inderdaad in bijna nieuwstaat aangeboden.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:26

Ah oké;) Duidelijk:P Dan weet ik dus waar ik naartoe moet;)

celinedaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:14

sammy1 schreef:
ik heb hier 15 anky pads,ik ben dus heel tevrede hihi.
maar het is wel zo dat de pads gaan verschuiven als je geen goed passend zadel hebt.als je zadel goed ligt op je paardje dan liggen de pads super fijn.

mee eens :j ookal heb ik maar 1 ankydekje

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:18

Ik heb er 10 en ben zeer tevreden. Ze blijven hartstikke goed liggen en zijn na een wasbeurt altijd weer fris.

Grooms

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 16:15

Ik ga ook voor ANKY! Die nieuwe (ANKY Therapeutic) met een speciale schokdempende werking op de rug zijn ook superfijn!

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 14:09

Grooms schreef:
Ik ga ook voor ANKY! Die nieuwe (ANKY Therapeutic) met een speciale schokdempende werking op de rug zijn ook superfijn!

Heb die nieuwe niet hoor maar lijken me idd ook erg fijn. Maar je portomone word er niet zo blij van :+