Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heerlijke dekjes!
Splendesco schreef:Ik heb ook een aantal Anky pads, zien er mooi uit en liggen op zich goed onder het zadel. Enige nadeel vind ik dat Anky er zelf geen bijpassende beschermers bij verkoopt, nu moet ik altijd zoeken tussen de andere merken welke er bijpassen, bandages vind ik niet handig voor dagelijks gebruik.
Splendesco schreef:Ik heb ook een aantal Anky pads, zien er mooi uit en liggen op zich goed onder het zadel. Enige nadeel vind ik dat Anky er zelf geen bijpassende beschermers bij verkoopt, nu moet ik altijd zoeken tussen de andere merken welke er bijpassen, bandages vind ik niet handig voor dagelijks gebruik.
geen idee, maar vind het wel hele fijne pads en ze blijven super lang mooi die van mij heb ik nu 4 jaar ongeveer en als nieuw
Jolien87 schreef:Same here Mrijk, ik heb ze nooit nieuw gekocht omdat ze 9 van de 10 keer in zeer goede staat of nieuwstaat worden aangeboden. Waarschijnlijk omdat die dingen zo slijtvast zijn...
Maar op het tentenkamp zijn ze meestal wel in de aanbieding en ik heb er een voor mijn verjaardag gehad van mijn lieve vriendin