MacRider zadel

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:45

Ik heb er één sinds een maand. Voor info stuur maar een pb.
Tweedehands zijn ze er niet. Teminste dat zeggen hun en ik ben er ook nog geen een tegen gekomen.

Snuupke

Re: MacRider zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 21:41

Inmiddels heb ik ervaring, wat een super service en geweldige zadels.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:49

C_Star schreef:
Ik heb er één sinds een maand. Voor info stuur maar een pb.
Tweedehands zijn ze er niet. Teminste dat zeggen hun en ik ben er ook nog geen een tegen gekomen.

PB gestuurd, maar krijg geen antwoord :+ ???

Ze bellen mij van MR iig nog steeds niet terug,..

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 13:28

hoi Qizz, ik heb ook pb gestuurd en ook geen antwoord? Maar ik heb inmiddels een zadel besteld, dus je kunt mij bij vragen ook een pb sturen

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 10:52

Hier nog iemand met een MR zadel. Inmiddels een jaar, nog steeds zeer tevreden, zowel over het zadel als de service. Heb zelf een jong paard die zich nog volop ontwikkeld en zadel wordt dus steeds wat aangepast en krijg advies mee waar we de komende maanden op moeten letten qua punten waar de spieren zich meer gaan ontwikkelen.
Mij kun je ook gerust een pb sturen voor vragen. :)

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 17:40

@ lioony, welk type heb je?
\

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:21

Hoihoi,... ik heb inmiddels een ander zadel waar ik interesse in heb. Ze hebben niks meer laten horen van MR. Beetje vreemd,...

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 23:07

Jammer ik heb vanavond mijn mr olympic thuis gekregen

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 09:46

Succes met uitproberen dit weekend ;-).

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 17:05

Thanks, had vanochtend prive-les en dat ging goed..Paard is er zoiezo erg blij mee en ik moet wel even wennen maar zit er wel goed in.

Lysander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 14:50

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik heb zelf inmiddels een zadel van Zadelatelier, oftewel Ninon Schutte. Helemaal op maat gemaakt, ligt als een huis en tot nog toe ben ik ook erg tevreden over de service/het contact. Dus Kelly, nog bedankt voor de tip!

daantjesjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:37

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 11:28

Hoi, ik weet dat dit een oud topic is, maar kon geen meer recente vinden wat specifiek over Macrider gaat.

Ik ben me momenteel aan het oriënteren voor een nieuw zadel voor mijn nieuwe paard. Deze week komt Brandt, en volgende maand komt Custom. Allebei om te passen en de mogelijkheden te bespreken.

Nu zag ik toevallig een keer via een ander kanaal, een Macrider Wellington voorbij komen, en vind het werkelijk een prachtig zadel. De kleur, de pasvorm, precies op het oog de juiste zit en wrongen.
Al met al ben ik nu dus erg aan het twijfelen wat te doen. Prio 1 is dat het goed op mn paard past, en prio 2 dat ik er goed mee overweg kan. Brandt en Custom maken op maat, maar daar is de levertijd erg lang. Misschien past een ander zadel wat ze hebben liggen, maar daar reken ik niet op.
Macrider is nieuw niet te betalen... hoe zijn jullie ervaringen met een tweedehands? Ben erg benieuwd!
Graag met foto`s! :-D

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 11:32

Fleur_yen en ik hebben beiden een tweedehands MacRider zadel. Beiden erg tevreden over.
Fijn breed kussenkanaal voor mijn paard met brede wervels. En ik zit er heerlijk in. Moest wel even wennen, want als je gaat zitten dan is dat je houding. Niet heel veel ruimte om te schuiven. Maar dit zadel zou zo op maat gemaakt kunnen zijn voor qua zit en wrongen. Paard en ik vinden het een fijn zadel!

Afbeelding

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 10:33

Heb een mail van Macrider terug, en helaas krijg je geen proef- of leenzadel. Moet dus meteen ter plekke beslissen of je het wel of niet wil. Dat vind ik erg jammer, ik kan niet in één proefsessie weten of ik zo`n zadel wel of niet wil, denk ik.
Ga er over nadenken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 10:40

Enkel slechte ervaring met Mac Rider. Maar het kan zijn dat het door de overname beter is.

De Mac Riders waren scheef, ook na aanpassingen en niet meer goed te krijgen.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 13:36

Denk dat ik er ook van af ga zien.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 21:56

Helaas is mijn Mac toch te smal gebleken voor mijn nogal brede Groninger ruin. Zo balen! Zadel is zo ontzettend fijn! Helaas ligt een nieuwe macrider aan laten passen voor hem wel erg buiten m'n budget, dus ik heb nu gekozen voor een tribal zadel. Mijn merrie rijd ik ook met een tribal en dat bevalt ook super. Maar ik ga m'n macje wel missen!

Easy_Rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 21:59

Ik heb sinds een paar maanden ook een Macrijder Lexington aangeschaft.
Ik heb het tweedehands gekocht bij een particulier. Maar als je zelf weinig verstand van zadels hebt zou ik je aanraden om een zadel via een zadelpasser aan te schaffen.
Ik ben erg tevreden met dit zadel. het zit zacht, fijne kniewrongen en ik heb zeker niet het gevoel dat ik in een bepaalde houding wordt geduwt.
Voor het eerst van mijn leven heb ik mijn beugelriemen onder het zweetblad. Bij andere zadels zat dat gewoon niet fijn maar bij deze Macrider blijf ik voldoende vrijheid van mijn onderbenen houden.
Kortom, ik ben erg tevreden over het Macrider zadel.