Past dit barefoot zadel? Hulp gevraagd!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:42

8nnemiek schreef:
Ik ken ook iemand die heel blj is met dr ghostzadel.. zelfde verhaal; korte rug paard, grote kontmaat en een barefoot was gewoon te lang, maar de ghost lag perfect!

heb je het over mij? :+ :D

Ik heb mijn 3e Ghost zadel inmiddels, eerst een 3e hands geprobeerd, toen een 2e hands en nu weer een 2e hands maar van ruwer spul, glijdt niet zo. Past prima op mijn niet al te lange Noriker en met mijn kont maat 50 :+
Je moet wel een beetje balans hebben om erop te kunnen blijven zitten, in het begin stuiterde ik alle kanten op, nu wil ik niet anders meer 8-)

8nnemiek

Re: Past dit barefoot zadel? Hulp gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:35

Haha nee, diegene die ik ken had een brede tinker.
Maar er zijn er dus meer die tevreden zijn met hun ghost :j
Destijds waren daar ook testzadels voor aan te vragen, ik weet niet of dat nog steeds zo is..

saar0203

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 08:56

@ saars: dank je wel. hij heeft idd ook net zo'n karakter als dat hij eruit ziet. behalve als hij buiten is, mar dan is het totale paniek en geen lelijkheid.

Voor allemaal: bedankt allemaal voor jullie reacties. voor nu is het voor mij in ieder geval helemaal duidelijk dat de barefoot voor mij en mijn paard afgeschreven kan worden. ik kan daar niet achter staan.

Ik ben dus totaal verliefd op de massimo trail, maar blijf hem wel erg kostbaar vinden en moet hiervoor echt eerst mijn westernzadel verkocht hebben om het te kunnen financieren. de ghost zou idd ook nog een optie kunnen zijn. al vind ik die niet echt zo heel mooi, het zou voor Dior nog wel eens een goede uitkomst kunnen zijn.

Ga eens onderzoeken of er idd testzadels van beiden zijn om te voelen en ervaren wat het beste is. Denk wel dat het 1 van de 2 gaat worden.