Interhippique dressuurzadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ManonGrr

Re: Interhippique dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 00:11

Wat ik mij afvraag, hebben de mensen met slechte ervaringen met een ihp zadel er wel een onafhankelijke zadelmaker bij gehad? Dat is in mijn ogen nodig bij ieder zadel. En wat ik mij nog meer afvraag, hoe kunnen zij de zadels zo goedkoop krijgen?

Muronia

Re: Interhippique dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 00:22

uhm.. hoe ze ze zo goedkoop kunnen krijgen is niet zo moeilijk. kijk maar eens op http://www.alibaba.com

dat is een soort ebay voor grootinkopers, waar zadels ten over op staan voor hele kleine prijsjes, afkomst pakistan, india enz.

andrea555

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:09

Hoi,
Al jaren ben ik klant bij ih.
altijd vakkundig en zeer netjes geholpen.
Nooit problemen gehad met slechte zadels,
Mijn zadel is nog steeds na 3 jaar in goede staat, zit lekker en past goed.
Bij ih hebben ze zoveel leuke spullen, halsters, kleding noem het maar op.
Ik ben zeer tevreden over interhippique :)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:48

Ik kom erg graag bij IH :) Zelfs nu ze verhuist zijn naar Cuijk :')

Ik heb mijn zadel ook bij IH gekocht... Ligt op mijn paard beter dan het a-merkzadel dat ik had en had laten aanpassen :')

IH verkoopt ook merken zoals Tekna, Wintect etc. Dus ik snap niet waarom mensen zich zo druk maken. Service is er goed.

Ik heb mijn zadel nu een half jaar, ziet er nog als nieuw uit (alleen de beugelriemen niet meer... das wel jammer ;)) Zelf vind ik mijn zadel minder fijn, nouja, ik ben een dressuurzadel gewend, dus niets beter dan mijn wintecje. Verschillende mensen hebben met het zadel gereden en kreeg zelfs van 1 iemand "commentaar" "dit is een mooi en fijn zadel, veel fijner dan dat je eerst had"... :')

(kunststof zadel, verwisselbare boom... dus mjah.. andere boom er in laten zetten en alles :) Super fijn zadel) dus van het leer weet ik het niet ;))