Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MelanieB schreef:jameyskatje schreef:apart. ik denk dat een leren zitvlak in je broek (bij een leren zadel) toch ook wel verschil maakt. of gewoon een wintec zadel zoals ik heb.
ik heb er ook nog nooit van gehoord en het lijkt me inderdaad ook niet fijn voor zadel en kleding. ik zal het tenminste niet op een duur lederen zadel sprayen
*zucht*, lezen.
Het is speciaal voor zadel deze.Oftewel, ook voor je dure zadeltje ja. Anders was het er niet voor gemaakt.

Janedieene schreef:@max Uhmm, mag ik??
ligt eraan hoe je iets opvat, de ene is er misschien wel heel enthousiast over, de ander niet.
Ik ben het type dat meteen minpunten gaat bedenken, dus neem ik zoiets aan.
Ik ken dit spul al jaren, en gebruik het ook. En ik kan echt wel zitten hoor, maar op een wedstrijd is een net ietsje stiller been nou net mooier dan 1 die iets beweegt. En dit spul maakt dat je been nou net dat ietsje stiller ligt
En aangezien ik het al jaren gebruik, nee het geeft niet af, je zadel/broek weet ik het heeft er niet van te lijden. Nog gekker ik heb het vorig jaar zelfs op de stoelen van mijn auto gespoten. Voordat ik die kreeg hadden ze van de garage hem helemaal laten reinigen door een bedrijf, en die hadden een leuke puinzooi van de stoelen gemaakt
Spiegelglad, gewoon rechtuit kon ik al niet rustig blijven zitten, maar bij elke bocht schoof ik helemaal alle kanten op. Eerst schoongemaakt met zadelzeep en daarna heb ik Haftspray erop gespoten. En ik schoof niet meer door de auto

)

Ik kan het er zo weer vanaf poetsen.
Renske_W schreef:Ik ben wel bekend met deze:
Sadl-tite no slip grip stick
voor extra grip op zadel,
laars en handschoenen
Die heb ik zelf, smeer ik op mijn zweetblad en op mijn handschoenen, voor extra grip.
Zadel lijd er niks aanIk kan het er zo weer vanaf poetsen.
De spray ken ik niet, zag dat ze hem ook in creme vorm hadden