Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
senna21 schreef:TS, kijk vooral ook naar de goede pasvorm.
Een mooie kwaliteitsdeken kan nog steeds niet de juiste deken voor je pony zijn.
De pasvorm is veelal verschillend per merk.
Laat je dus goed informeren en probeer verschillende dekens uit.
Een regendeken moet goed sluiten om de hals en goed over de rug liggen (in balans).
Een deken die niet al te zwaar is (600 dn), ligt vaak fijner voor een paard dat in de regel geen deken op heeft.
ik heb beide, verschillende varianten en ben daar zeer te spreken over. Ik zou nooit meer wat anders willen. Ik heb nu de Rhino Wug 200 gram op Kay liggen en die zit erg mooi met dat halve halsje, fijn dek. Focussed schreef:senna21 schreef:TS, kijk vooral ook naar de goede pasvorm.
Een mooie kwaliteitsdeken kan nog steeds niet de juiste deken voor je pony zijn.
De pasvorm is veelal verschillend per merk.
Laat je dus goed informeren en probeer verschillende dekens uit.
Een regendeken moet goed sluiten om de hals en goed over de rug liggen (in balans).
Een deken die niet al te zwaar is (600 dn), ligt vaak fijner voor een paard dat in de regel geen deken op heeft.
Rhino dekens hebben wel een aardig goede pasvorm toch?
Heb op dit moment een Schockemohle deken die past niet zo mooi, maar Amaroni weer wel. Hoorde van verschillende mensen dat Rhino een goede pasvorm heeft (hopelijk dus ook voor mijn paard).
Denk je dat 1000 DN ook fijn is? Ik zoek het beste voor haar, maar ook de beste deken en 1000DN is net wat sterker toch?