Laat u niet doen, die man moet doen waar je voor betaald hebt en dit is een goed passend zadel afleveren!
Succes,
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnnS schreef:Ik heb ook problemen gehad om het juiste zadel te vinden, maar één ding is zeker: een zadel dat schuift past zeker niet op je paard. Ik lees dat hij wat bijgevuld heeft, ik mag hopen dat hij niet via een klein gaatje wol bijgepropt heeft, maar de hele zijkant open gemaakt heeft en alles op een deftige manier ingelegd heeft? Nu heb ik een Wintec Cair en ben super blij met mijn aankoop.
Laat u niet doen, die man moet doen waar je voor betaald hebt en dit is een goed passend zadel afleveren!
Succes,
Darkness85 schreef:Het is niet altijd gezegd dat een zadel niet past als het naar voren schuift. Misschien heeft het paard wel een singelplek die mega ver naar voren ligt. Dan kun je alle zadels van de wereld er op leggen. Maar blijft het zadel toch naar voren schuiven.
is fantastisch, ligt nu goed op de singelplaats.
Maar ik zie eigenlijk niet in wat een normale anatomische singel zou helpen tegen het naar voren schuiven van een zadel...
Ik heb zo'n curved singel. (Dat heet toch een banaan singel)

ojee hoe leg ik dit fatsoenlijk uit