Het regent! Dus weer een nieuw hoofdstel :-)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:00

Wat ontzettend slim bedacht met die gaatjes en verstelbare frontriem en kaakriem zo!

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 21:16

Heb hem een paar keer uitgeprobeerd, maar hij is nog niet goed genoeg. De schroefjes van de frontriem en de kaakriem prikken aan de binnenkant en dan moet je dus niet mijn paard hebben. Hij is heel stoer, maar daar kan hij toch niet tegen.

Moet hier dus eerst een oplossing voor vinden, zodat het zacht aanvoelt aan de binnenkant. Als iemand iets weet? Ik denk aan inbusschroefjes ipv gewone schroefjes, als die hiervoor bestaan.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:17

Hoe ziet 't er aan de binnenkant uit?

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 21:23

Op de schroefjes na helemaal glad en bij neus, kin, kopstuk en frontriem gevoerd met neopreen. Dus die schroefjes zijn een heel groot verschil met de rest.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:24

Ik bedoelde de binnenkant van de schroefjes. Kun je die niet omdraaien, aan de buitenkant zien ze er glad uit.

arno8

Re: Het regent! Dus weer een nieuw hoofdstel :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 11:30

Beetje late reactie:
Dat kan inderdaad, maar dan ziet het er aan de buitenkant zo lelijk uit en dan koopt niemand het. Dus het is nog even zoeken naar een oplossing.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 13:07

Ik ben benieuwd wat uiteindelijk de prijs zou worden voor zo'n hoofdstel :) ziet er echt netjes uit! En ruim verstelbaar wat toch wel een heel groot voordeel is voor de pony's/paarden met lastige maten.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 19:43

Het concept is heel handig, maar de keelriem gaat wat voorbij aan waar het ding in principe voor bedoeld is; nl om te zorgen dat het hoofdstel niet van het hoofd kan komen.
Nu weet ik wel dat iedereen zijn keelriem veel te los heeft ;) , maar dat ding heeft dus wel degelijk een funktie :)