Niet waterdicht, mail over gestuurd maar komen met een antwoord over de voorwaarden. Dus echt een oplossing bieden ze je ook niet...
Tevens na een paar dagen al flinke scheuren in getrokken. Voor mij geen Luba deken meer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IJp schreef:Ik repareer dekens, en ken het hele merk niet, heb ze nog niet ter reparatie gehad. Ik weet ook niet of mijn vaste klanten ze gebruiken. Wat me wel opvalt de laatste tijd krijg ik veel Amigo dekens voor reparatie aangeboden.
Nu heb ik ook een paar klanten met paarden die de hele dag in een groep buiten staan, meestal ruinen, en als die zich vervelen gaan ze met elkaar spelen. En dat gaat soms erg ruig. Dus als ze dan een deken op hebben, zijn de dekens meestal de pineut.
.
IJp schreef:Ik repareer dekens, en ken het hele merk niet, heb ze nog niet ter reparatie gehad. Ik weet ook niet of mijn vaste klanten ze gebruiken. Wat me wel opvalt de laatste tijd krijg ik veel Amigo dekens voor reparatie aangeboden.
Nu heb ik ook een paar klanten met paarden die de hele dag in een groep buiten staan, meestal ruinen, en als die zich vervelen gaan ze met elkaar spelen. En dat gaat soms erg ruig. Dus als ze dan een deken op hebben, zijn de dekens meestal de pineut.
Stable_rps schreef:choise schreef:Ben het daarmee volledig eens maar tot op heden blijft deze deken heel en heb nog steeds geen alternatief gevonden. Bucas & Rambo zouden het langer dan normale dekens uithouden maar ze garanderen het geen van beide.
Ik snap werkelijk niet dat iemand zo'n deken koopt voor zijn paard. smaken verschillen.
De deken op de foto heeft een veel te lage hals, dus volop inregenen als er een flinke bui komt.
Geen kruissingels, rollen jouw paarden nooit? Geen startflap, pfffff Hoop dat het droog blijft deze winter
Nee, deze deken wil ik nog niet voor niets! De verkoper zal blij zijn dat hij hem verkocht heeft!
Ik heb vorig jaar een Luba paardendeken gekocht zo'n new zealand deken. Ik ben er erg tevreden mee. Maar wat belangrijker mijn Fries !
Daarvoor heb ik heel wat dekens versleten en steeds werden ze kapot gebeten, maar daar ben ik nu van gespaard gebleven.
Voor mij geen andere deken meer dan een luba deken.