, en (ps: kleinvosje: wat maakt het nu uit dat er geen smiley voor dat teken is op bokt, ik gebruik het altijd zo en iedereen weer wat ik ermee bedoel, dus ga het niet weglaten.) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lilly_s18 schreef:Ja ik heb nu ook een wintec en ik wouw ook een prestige kopen!
Citaat:Maar ze zegge dat prestige nogal snel verslijt en daarom beter is voor enkel op wedstrijd te gebruiken. :s
.
.
Dankje voor de info
, ja heb ook net met iemand gesproken die een prestige van misschien al 10 jaar oud heeft gekocht afgelopen jaar :s dus lang gaan ze wel mee, glad zijn ze maar daar heb ik vreemd genoeg geen problemen mee. Waar ik wel problemen mee heb is dat ik telkens een beetje naar voor viel in de prestige, dit had ik in het begin met mijn wintec ook (paardje heeft een zeer sterke achterhand ondanks best wel jonge leeftijd) dit probleem had ik met de Tolga niet. Ook is mijn 'stoeljeszit' in mijn wintec echt geen zich en in de prestige heb ik dit eigenlijk ook een beetje. In de Tolga niet. Ik weet het nog niet zeker want prestige is een zeer gekend en zeer goed merk maar ik nijg meer naar de Tolga. lilly_s18 schreef:Dankje voor de info
, ja heb ook net met iemand gesproken die een prestige van misschien al 10 jaar oud heeft gekocht afgelopen jaar :s dus lang gaan ze wel mee, glad zijn ze maar daar heb ik vreemd genoeg geen problemen mee. Waar ik wel problemen mee heb is dat ik telkens een beetje naar voor viel in de prestige, dit had ik in het begin met mijn wintec ook (paardje heeft een zeer sterke achterhand ondanks best wel jonge leeftijd) dit probleem had ik met de Tolga niet. Ook is mijn 'stoeljeszit' in mijn wintec echt geen zich en in de prestige heb ik dit eigenlijk ook een beetje. In de Tolga niet. Ik weet het nog niet zeker want prestige is een zeer gekend en zeer goed merk maar ik nijg meer naar de Tolga.
ben er zeer tevreden over, ik moet voorzichtig zijn met wie ik hem uitleen of ik ben hem binnenkort kwijt denk ik. Ik heb een aantal mensen de Tolga laten testen om te kunnen vergelijken en we kwamen er steeds weer bij uit dat ze nadien prestige dan toch niet zo goed vonden dan Tolga. Het is natuurlijk voor iedereen anders en ik raad je dan ook aan om er zoveel mogelijk te testen, maar het is wel een echte aanrader