Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stef schreef:maar ts: Je zegt in de OP dat het bit tegen de mondhoeken aan klemt. Dan is het bit dus te smal.. En nu ineens gaat het om de tong
Die past dus blijkbaar wel. (buiten dat ie te smal is)jazzgps schreef:stef schreef:maar ts: Je zegt in de OP dat het bit tegen de mondhoeken aan klemt. Dan is het bit dus te smal.. En nu ineens gaat het om de tong
Ik ga het even anders uitleggen,
Mijn pony heeft weinig ruimte in zijn mond ,omdat zijn tong alle ruimte in beslag neemt in de mond van mijn pony,
Ik heb een bitje toen voor hem gekocht die niet te veel ruimte in beslag neemt ,
Het bit waar ik nu mee rij is te klein, omdat het bit tegen de mondhoeken aan klemt,
Hier heeft de tandarts naar gekeken.
Nu ben ik dus opzoek naar een ander bit die niet te veel ruimte in beslag neemt in de mond van mijn pony, omdat hij weinig ruimte heeft in zijn mond,
jazzgps schreef:Het bit waar ik mijn pony mee rij is te klein,
Ik rij hem nu dus met een te klein bit. die tegen zijn mondhoeken aan klemt,
Dus vandaar dat ik op zoek ga naar een bit voor hem die wel gaat passen in zijn mond,
Sonja schreef:Goed, dus je dominante alfamerrie (met topic) met eiwitallergie (met topic) die superlief in de omgang en erg werkwillig is (met topic) maar de hele dag jeuk heeft (met topic) en bang voor planten en bomen is (met topic), die je op wedstrijden zou willen starten met Dangerbit (met topic) nu je niet meer te ver achterin je zadel zit doordat je beugels ongelijk bleken te zitten (met topic), en die levensgevaarlijk haar stal uit stormt (met topic) heeft ineens zó'n dikke tong dat ze geen bit meer in haar mond kan?
Zal wel iets besmettelijks zijn denk ik, je hebt het zelf geloof ik ook, maar dan aan je duim. Die wordt dikker en dikker...