Wat is nu echt de perfecte zweetdeken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lianne26

Re: Wat is nu echt de perfecte zweetdeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:23

Ik heb een cooler van Eurostar (Easy rider), te koop bij hypoplaza en ik dacht ook bij divoza, die zijn ook niet dik en erg fijn.. EN met kruissingels en bilkoorden.
HH teddy fleece is ook fijn maar best wel dik, ik denk te dik voor paard met vacht.

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:34

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 16:30

Gezien je een fries heb kan ik hem toch neerzetten, ik heb de fleece (statie?) deken van het KFPS. Past perfect, ligt als een huis en ik heb nog geen deken gevonden die sneller het zweet afvoert als deze. Deken heeft kruissingels.

Limpia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:53

_Esther_87_ schreef:
Cooler dekens zijn dunner dan fleece en voeren sneller vocht af waardoor de temperatuur onder de deken lager blijft. Ik heb er zelf een van Dominick maar die heeft geen singels, merk met singels weet ik zo even niet.

Maar het is geen probleem hier alsnog singels aan te maken voor een kleine meerprijs.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:57

Ik ben bij een ongeschoren Fries erg te spreken geweest over Vantiaggo Wollen halsdeken (http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... orado-plus). Deze gebruikte ik dan als eerste om de ergste zweet op te nemen (ondertussen heb ik het zadel/hoofdstel etc. allemaal opgeruimd dus al die tijd kon de Fries rustig opdrogen onder deze deken) en daarna kwam een fleece halddeken met kruissingels op (http://www.nickyskeet.nl/epages/0012580 ... 012%5B1%5D). Indien nodig had ik nog een derde simpele, wel met kruissingels maar zonder hals, paraat van HH.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 10:15

Bedankt weer voor alle links en tips. Ik ga ze weer eens rustig bekijken.
Er is gewoon te veel keus op de markt.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 10:18

Hv polo vind ik heel fijn :j neemt echt snel zweet op :j ( ik heb er een zonder buiksingels, maar je hebt ze volgens mij ook met buiksingels :j )