Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
inkepink schreef:Het was een equestor levada, maar helaas had ze na 1x rijden al een kleine drukking naast de ruggewervel, zadel zat op zich redelijk
Helaas kun je van de zaldi lander de wrongen niet aanpassen en om eerlijk te zijn ben ik ook niet zo 'thuis' in overige zaldi modellen, maar de ligging was super en de zit ook dus als iemand daar suggesties over heeft graag
inkepink schreef:massimo heb ik uitgeprobeerd diverse typen zelfs en op ieder type kukel ik naar voren op de een of andere manier.
Fryso heb ik ook geprobeerd en die vind ik zelf niet echt fijn, vind ze heel breed zitten (net als de equestor overigens)
Daaleman heb ik nog niet geprobeerd, vind de GP (?) wel fijn, die had ik eerder waar ik werkte voor de friezen.
Thorowgood is ook al getest al staat die niet in het lijstje: sorry ik vind ze vreselijk.
Stubben wil ik graag nogmaals een kans geven, maar dan 2e hands, nieuw kan ik niet meer betalen helaas.
Na al het gedoe, gepas en gereis is de spaarpot aardig aangetast helaas.
Ben er al wel uit dat de kentaur terug gaat, net weer gereden en ik barst van de rugpijn inmiddels (baalbaal)
. Dat weet je (en je kan hier heerlijk naar buiten, dus middagje Veluwe?
)
Helaas !! inkepink schreef:nombrado: Tja lastig uit te leggen wat er niet past van de wrong, euhm.....zou de wrong een cm of 5 hoger aan het zadel geplaatst zitten is het hele probleem (gok ik) opgelost. Nu 'prikt' de ronding van de wrong in mijn (dikke, korte) bovenbeen. Ik rijd juist met rij lange beugels.