Passier heeft de Optimum, die is ook fijn voor kleine mensen
als je slank bent, tenminste, maar dat ben jij, dus dat is geen probleem dan 
Hou je van Passier?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als je slank bent, tenminste, maar dat ben jij, dus dat is geen probleem dan 
Ik ben zelf 1.54
Annash schreef:Misschien leuk om te melden dat ik inmiddels een keus gemaakt heb...
Het is een Barnsby Kanter Plus geworden, 17 inch. Omdat het zadel handgemaakt is en besteld wordt, worden ook de zweetbladen korter gemaakt en dus op mijn beenlengte aangepast +:+
Suzanne F. schreef:Annash schreef:Misschien leuk om te melden dat ik inmiddels een keus gemaakt heb...
Het is een Barnsby Kanter Plus geworden, 17 inch. Omdat het zadel handgemaakt is en besteld wordt, worden ook de zweetbladen korter gemaakt en dus op mijn beenlengte aangepast +:+
Ah top zeg! Zat die het beste? Hoe ben je tot die keuze gekomen?

(en dat mag ook wel voor dat bedrag natuurlijk!) en ik dacht dat er een zadel bij zat wat me goed paste. In draf vond ik die direct heel fijn, maar in galop schoot ik iets over de wrong heen voor mijn gevoel en zou ik graag wat dieper erin willen zitten. Ik had mijn beugels wel aan de korte kant gehad met passen daarvan, dus besloten die er nog eens op te leggen met de beugels een gaatje langer. Heerlijk in draf, maar in galop toch net niet.