kun je volgens mij prima meebewegen! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kun je volgens mij prima meebewegen!
Dustyenmax18 schreef:Ik ben er ook aan het denken om een bontje of gelpad te kopen voor op het zadel, omdat telkens als ik op mijn dressuur zadel heb gezeten enorme pijn aan mijn kont heb en dan alleen de zitbeenknobbels, dit is echt onwijs pijnlijk als ik de volgende keer weer op dat dressuur zadel stap.
Ik heb dit pas sinds een paar maanden waar het ineens vandaan komt geen idee, ik heb dit zadel al meer dan een jaar en nooit problemen ondervonde bij dit zadel.
ik heb een orion anatomica zadel super zacht dus.
Dat is voor mij de reden dat ik een bontje of gelpad ga aanschaffen.
Maroesjka schreef:Als je echt bont hebt, krijg je er geen warme en zere kont van als het goed is. Waarschijnlijk heb je op een synthetisch bontje gezeten en ja, dat wil wel branden. Een bontje biedt comfort aan de billen vd ruiter, zeker met lange ritten of gewoon als je n gevoelig bibs hebt..
.Dustyenmax18 schreef:Ik ben er ook aan het denken om een bontje of gelpad te kopen voor op het zadel, omdat telkens als ik op mijn dressuur zadel heb gezeten enorme pijn aan mijn kont heb en dan alleen de zitbeenknobbels, dit is echt onwijs pijnlijk als ik de volgende keer weer op dat dressuur zadel stap.
Ik heb dit pas sinds een paar maanden waar het ineens vandaan komt geen idee, ik heb dit zadel al meer dan een jaar en nooit problemen ondervonde bij dit zadel.
ik heb een orion anatomica zadel super zacht dus.
Dat is voor mij de reden dat ik een bontje of gelpad ga aanschaffen.
Ik heb wel een echte bonte en niet syntetisch.

Mijn zadel zit verder prima, had hem dus alleen maar voor de warmte.