Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
my_precious schreef:ik vind de dekens ook erg duur en dat wil n iet zeggen dat ik dan gelijk geen paard kan betalen, maar als je zoals ik om de 3 a 4 weken een nieuwe gevoerde regendeken moet kopen omdat er andere paarden in de wei zijn die graag slopen dan heb je dus aan 1 deken niet genoeg voor het hele jaar, ik heb al een regendeken en een 100 grams deken van rambo kapot, en er is niemand die zegt dat dat ene paard het heeft gedaan dus ook niet vergoed eigen risico.
dus ja ik vind dekens zeker duur.
, maar ik koop dan gewoon de restanten uit oude collecties in lelijke kleuren want dan heb ik ze meestal voor minder dan de helft van de normale prijs
.
. colette_007 schreef:Dekens moet je ook in het voorjaar kopen en zomerdekens/vliegendekens in het najaar

Evelli schreef:Moet natuurlijk wel net je maat ertussen zitten
En weet toch altijd voor niet al teveel geld een goede deken te scoren, dus als mij dat lukt.... 

Mijn schoonmoeder heeft slechts 1x een naadje vast gezet

. 
net als met pantys voor vrouwen. Hoe hoger het aantal denier, hoe sterker de stof is
Sneeuw88 schreef:De gemiddelde dekens van Divoza vind ik niet zo duur, maar die had mijn oude pony ook binnen een maand aan gort.. Dan wordt het duur ja.. De Rambo Optimo vind ik ook belachelijk duur, 400 euro, maargoed, daar kan je als het goed is wel een aantal jaar mee vooruit.. Dus in verhouding valt dat dan nog best mee.
Vorige week gehaald voor mijn paard. Maar ik heb mezelf overtuigd door me voor te houden dat het een 3 in 1 deken is. Regendeken en je kan er 100, 200, 300 en 400 grams voering in doen en de 400 zit er bij bij de aanschafprijs. Daarbij heb je 2 jaar garantie op alles en zit hij bijzonder goed. Dit maakt het aanschafbedrag iets minder pijnlijk en
is er blij mee.
Pinda_Dipje schreef:Met een dekensloper is niets leuk.... Zelfs de goedkoopste dekentjes niet. Ik heb dus serieus een draak op stal gehad die ieder klipje, singeltje of touwtje compleet aan gort trok. Waardoor ik dus iedere maand weer trouw naar de ruitersportzaak kon voor een nieuwe..... In 4 maanden tijd alleen al 3 Bucas dekens aan gort, tel maar uit je winst!