daar heb je gelijk in. en hier, op deze foto is mn hand idd wel erg streng. heeft misschien ook wel te maken dat dit bit mega dun was
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nicky_rilana schreef:dat mag wel

nicky_rilana schreef:ik zie zo veel mensen bij ons zo rondrijden en die hebben er nooi kometaar op gehad,. over die les ik krijg van een gp ruiter les en ik zeg niet dat IK heb bit door de mont trek maar dat dat wel makkelijker gaat.
Als er iig nog een lusje aanhangt waar de sperriem in zou moeten mag dat dus officieel niet. Leuk voor ze dat ze geen commentaar krijgen maar het mag niet.

nicky_rilana schreef:ik ga er gewoon niet meer op reageren: jullie moeten mij maar eens na doen ff met een spring pony in 2 jaar van niks naar het Z rijden
yvonnedv schreef:volgens mij mag je met een gecombineerde neusriem niet starten zonder sperriem
xSlvna schreef:yvonnedv schreef:volgens mij mag je met een gecombineerde neusriem niet starten zonder sperriem
een gecombineerde neusriem zonder sperriem is gewoon geen gecombineerde neusriem? Word gezien als hoge neusriem dan als ik me neit vergis? Whatever, t mag wel gegelijk!
xRambo schreef:@ Jorien hahahahaha, ik snap m wel, en Jorien ook, is niet serieus bedoeld mensen..

nicky_rilana schreef:ik ga er gewoon niet meer op reageren: jullie moeten mij maar eens na doen ff met een spring pony in 2 jaar van niks naar het Z rijden
Wat een kapsones....