Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nikitabanana schreef:ts voor 25,- euro kan je de gok wel wagen.. maar zoals je zegt laat je buurvrouw er maar even goed na kijken.. ook of de boom wel goed is want een zadel voor 25,- euro kan niet heel veel wezen lijkt mij? succes ermeE
Ze gaat hem idd gewoon checken en passen, als het niets is dan haal ik een zadelmaker met verschillende zadeltjes erbij
rhian schreef:Sta er elke keer weer van te kijken wanneer mensen zo flauw reageren op bokt... Iemand stelt een vraag en anderen lijken daar meteen uit te concluderen dat iemand zn paard naar de filestijnen breidt...
Tuurlijk laat ze iemand mee kijken of het zadel haar paardje niet belemmerd in zijn bewegingen e.d. Dat heeft ze toch al tig keren gezegd. Maar er zijn inderdaad wel bepaalde richtlijnen om te checken of een zadel tenminste 'redelijk' op de paardenrug ligt... ( zoals het niet klepperen van het zadel of dat een zadel niet op de zenuw naast de schoft mag drukken, erger nog op de schoft zelf mag schuren en dat het zadel niet voorbij de zoveelste rib mag komen...)
Ben zelf ook geen zadelmaker dus kan je geen bruikbare tips geven. Maar alsjeblieft luitjes, laat mensen in hun waarde en ga geen zaken zelf lopen invullen... iemand stelt een vraag.. waarom zou je dan iemand op basis van deze vraag afkatten...?
loveidefix schreef:nikitabanana schreef:ts voor 25,- euro kan je de gok wel wagen.. maar zoals je zegt laat je buurvrouw er maar even goed na kijken.. ook of de boom wel goed is want een zadel voor 25,- euro kan niet heel veel wezen lijkt mij? succes ermeE
Nou, het zadeltje is denk ik al 10 jaar oud, en behoorlijk versleten op het leer, en bij de knie wrong zit is hij kapot. Verder is hij nog wel goed, maar omdat hij er niet echt mooi uitziet heeft hij die prijsZe gaat hem idd gewoon checken en passen, als het niets is dan haal ik een zadelmaker met verschillende zadeltjes erbij
je hebt iemand die er verstand van heeft dus groot gelijk.. voor 25,- euro kan je de gok wel wagen