Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vuurneon schreef:horsefan96 schreef:ik vind het er niet zielig uitzien. maar stonden ze zo vast in hun stal? dan snap ik niet waarom ze een bit in hebben. hoe eten ze dan? met het bit in?
Mijn pony kan ook gewoon eten met bit in als hij nog even moet wachten op mij (of onderweg)
Moet zeggen dat het hoofdstel er apart uitziet, maar niet erg. Denk dat het voor een show best mooi kan zijn, heeft wel iets stoers! (en paardje staat er ook erg rustig bij, dus verwacht ook niet dat ie er last van heeft)
anneliesdj schreef:Pentax schreef:Ze stonden met een longeerhulpteugel (soort slof voor mensen die daar geen beeld van hebben) opgetoomd op stal.
Alsin; zo vastgemaakt als je ermee longeert? En er waren er meerdere die zo stonden?
Dat klinkt al een stuk minder vriendelijk.
fidodido schreef:Ik weet waar dit is, en geloof me die paarden hebben er geen last van.
Dat zit zo los, geen neusriem en frontriem.
De paarden krijgen ze 10 minuten voordat ze aan het werk gaan aan, oke soms iets langer als er te weinig tijd is, of mensen. ze lopen 5 minuten en zodra ze klaar zijn gaan ze af/uit.
fidodido schreef:Ik weet waar dit is, en geloof me die paarden hebben er geen last van.
Dat zit zo los, geen neusriem en frontriem.
De paarden krijgen ze 10 minuten voordat ze aan het werk gaan aan, oke soms iets langer als er te weinig tijd is, of mensen. ze lopen 5 minuten en zodra ze klaar zijn gaan ze af/uit.
Pentax schreef:Dus toch...
setteke schreef:Het gaat niet om de kap, maar om de nageeflijkheid. En een ketting achter de oren geeft gewoon minder verzet.
Maar TS, je begeeft je wel op glad ijs.
setteke schreef:Precies, dat dacht ik al. Dat is beter dan een uur gepruts van iemand die geen flauw idee heeft waar ie mee bezig is.
Triest hoor. fidodido schreef:Laat ik zo zeggen het zijn showpaarden, een beetje in die richting. Ik zeg het zo maar even omdat TS heeft gevraagt niet te zeggen waar het is. wat ik niet snap want het is geen schande om te zeggen waar het is.
Het zijn kettingen die je ook wel eens in(oudere) films ziet. En ze staan er niet mee vast in de stal, echt niet.