mooi hoofdstel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:06

LisaFaded schreef:
StefenFrens schreef:
Heb dat nog nooit gedaan, dus weet niet hoe of wat, maar ik heb 'n mooie zweetdeken gezien. :)
Die bedragen dan.. :P

Het zal veel berekenen kosten en veel tijd. Ik zal het best willen doen hoor daar niet van. Alleen het zal wel veel verzendkosten zijn vanaf Zweden naar hier. Plus weet niet of er invoerkosten bij komen kijken dan word het wel duur grapje... wat wel logisch zou zijn.

Ik ga even zoeken :D Zal jullie wel even op de hoogte houden.

Kee! Supers van je!! :)
Deze vind ik ruig:
http://www.hooks.se/product.aspx?produc ... Order=DESC

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:36

Waauw die is vet oooooh! Ik zag wel een besteltopic t/m 1 september met veel info. De verzendkosten bedragen 40 euro. Als er nou veel mensen meedoen betaal je zowat niets :Om Ik wil dus wel een besteltopic maken. Moeten er wel andere mensen zijn die willen :)

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:39

LisaFaded schreef:
Waauw die is vet oooooh! Ik zag wel een besteltopic t/m 1 september met veel info. De verzendkosten bedragen 40 euro. Als er nou veel mensen meedoen betaal je zowat niets :Om Ik wil dus wel een besteltopic maken. Moeten er wel andere mensen zijn die willen :)

I'm in!! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:23

LisaFaded schreef:

Bedenkt wel dat er meer werk bij komt kijken, dan even wat bestellingen doorgeven ;)

Dat zeg ik slechts als een waarschuwing :)

Autumnn

Re: mooi hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:30

Een mexicaans hoofdstel is een feller hoofdstel dan andere 'normale' hoofdstellen.
Hier moet je wel rekening mee houden :)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:37

Anoniem schreef:
LisaFaded schreef:

Bedenkt wel dat er meer werk bij komt kijken, dan even wat bestellingen doorgeven ;)

Oja dat weet ik. ;) Doe de opleiding Internationale groothandel met ondernemerschap. Dus ik weet er wel veel over, is mijn laatste jaar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:43

LisaFaded schreef:
Anoniem schreef:

Oja dat weet ik. ;) Doe de opleiding Internationale groothandel met ondernemerschap. Dus ik weet er wel veel over, is mijn laatste jaar..

Dan zul je het wel weten ja :) Ik zeg het meer omdat er al verschillende mensen hebben besteld, die het achteraf toch wel wat tegen viel hoeveel werk er in gaat zitten. Met achter het geld aan gaan, zorgen dat er snel verzonden werd. En vervolgens thuis ook weer alles door verzenden.

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:46

Gelukkig heb jij er verstand van LisaFaded. :)
Ik des te minder! :P ;)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:01

Anoniem schreef:
LisaFaded schreef:

Dan zul je het wel weten ja :) Ik zeg het meer omdat er al verschillende mensen hebben besteld, die het achteraf toch wel wat tegen viel hoeveel werk er in gaat zitten. Met achter het geld aan gaan, zorgen dat er snel verzonden werd. En vervolgens thuis ook weer alles door verzenden.
Ja hoor bedankt voor de waarschuwing haha! Is alleen maar goed. Maar het komt allemaal wel goed.

Zou ik wel een besteltopic aan mogen maken omdat er al iemand anders is die het ook doet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:18

LisaFaded schreef:
Anoniem schreef:

Ja hoor bedankt voor de waarschuwing haha! Is alleen maar goed. Maar het komt allemaal wel goed.

Zou ik wel een besteltopic aan mogen maken omdat er al iemand anders is die het ook doet?

Tuurlijk :) als er momenteel geen bestelling loopt. Als er nu al wel 1 loopt is het natuurlijk niet handig.

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 15:01

Weet je al iets meer LisaFaded?? :)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:17

StefenFrens schreef:

Heei, ja we gaan de bestellingen gewoon doen. Ik zag dat het rond de 50 euro verzendkosten van zweden naar mij zijn. Als er genoeg mensen zijn hoef je maar weinig te betalen. Daarbij komt nog wel verzendkosten van jou naar mij of je mag het ophalen. Ik ben al een topic aan het opmaken:).

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:55

LisaFaded schreef:
StefenFrens schreef:

Heei, ja we gaan de bestellingen gewoon doen. Ik zag dat het rond de 50 euro verzendkosten van zweden naar mij zijn. Als er genoeg mensen zijn hoef je maar weinig te betalen. Daarbij komt nog wel verzendkosten van jou naar mij of je mag het ophalen. Ik ben al een topic aan het opmaken:).

Ja ik woon in Limburg, weet niet waar jij woont..??
Anders haal ik het bij jou op.. :)
Laat me maar even weten welk topic en dan doe ik mee, want wil die deken wel graag hebben hihi! :j
Hopelijk doen er nog een aantal mee, zodat de verzendkosten laag zullen zijn! ;)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 08:55

StefenFrens schreef:
LisaFaded schreef:

Ja ik woon in Limburg, weet niet waar jij woont..??
Anders haal ik het bij jou op.. :)
Laat me maar even weten welk topic en dan doe ik mee, want wil die deken wel graag hebben hihi! :j
Hopelijk doen er nog een aantal mee, zodat de verzendkosten laag zullen zijn! ;)

Jaa heb net al één aanvraag :D. Ga deze week sowieso het topic aan maken. Ik woon in gelderland elst.

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:59

Ow! Dan mag je het me opsturen!! :D

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:14

StefenFrens schreef:

Haha dat is nogal ver hé. Ik ben even aan het kijken want ze versturen niet naar Nederland? := Om jezelf te registreren moet je in Zweden wonen. Mijn onderzoek gaat verder :D

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:17

LisaFaded schreef:
StefenFrens schreef:

Haha dat is nogal ver hé. Ik ben even aan het kijken want ze versturen niet naar Nederland? := Om jezelf te registreren moet je in Zweden wonen. Mijn onderzoek gaat verder :D

Ow! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:20

LisaFaded schreef:
StefenFrens schreef:

Even mailen.. Via de site bestellen gaat idd niet. Maar ze zijn inmiddels bekend met ons. Er zijn al zo'n 8 of 9 bestellingen geweest.

Verzend kosten zijn zo'n 40 a 50 euro. Soms verzenden ze in 2 delen. Soms niet. (als er een product niet op vooraad is)

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:37

Ahzo, das een voordeel, dan zullen ze het wel doen.
Als ze het immers vaker verzenden naar ned.
Weet jij hoe dat zit met die prijzen? Snap ik niks van..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:40

StefenFrens schreef:

De kronen rond ik af naar boven. Dus als iets 470 kronen kost. Gok ik dat het ong. 50 euro is
En wil ik het vervolgens exact weten. Voer ik het in op deze site http://www.wisselkoers.nl/

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:42

Anoniem schreef:
StefenFrens schreef:

De kronen rond ik af naar boven. Dus als iets 470 kronen kost. Gok ik dat het ong. 50 euro is
En wil ik het vervolgens exact weten. Voer ik het in op deze site http://www.wisselkoers.nl/

Ah thanks!! :D

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:48

Ja de deken is 40,- euries.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:55

Jongens waarom al die moeite?
Lotte_Wessel opent elke maand een besteltopic voor hooks. De laatste keer heb ik €8,- verzendkosten betaald. Zoek haar topic even op! Zij heeft veel contact met hooks ;)
ons HK topic gaat over een hoofdstel van hooks, de gold medal artemis!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 11:05

Capriootje schreef:
Lotte_Wessel opent elke maand een besteltopic voor hooks. De laatste keer heb ik €8,- verzendkosten betaald. Zoek haar topic even op! Zij heeft veel contact met hooks ;)

Ik heb al iemand benaderd die ook vaak een topic opend :). Zo bespaar ik minder moeite. Ik wil me er namelijk ook bezig mee gaan houden.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 12:04

LisaFaded schreef:
Capriootje schreef:

Ik heb al iemand benaderd die ook vaak een topic opend :). Zo bespaar ik minder moeite. Ik wil me er namelijk ook bezig mee gaan houden.

Oke, ik ken alleen Lotte ;) Bestel zelf regelmatig bij haar en is echt topservice.
Wie heb jij benaderd? Ben wel benieuwd wie er zich nog meer veel mee bezig houd.