Vliegenkap: Bestaat deze?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 11:49

Winddancer schreef:
Maar de vliegen zitten toch net bij de ogen...... dan heb je toch niets aan zoiets.
En de meeste vliegenmaskers hebben uitstaande ogen, dus je paard zal daar geen last van hebben ;)

Het gaat niet om gewone vliegen, maar om Culicoide muggen, die dus eczeem veroorzaken. :)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 11:50

abba schreef:
Hoi,

Ik heb deze gekocht voor mijn 3-jarige A (veel wit op het hoofd en vaak last van vliegen en zonnebrand en daardoor schuren en alles kapot) :

http://www.uhg-shop.nl/?Lng=nl&Section=Shop&SubSection=Category&CatID=10&SubCatID=150

Nu nooit meer, hij is hartstikke duur, maar werkt super, ik heb er nog een bijgekocht voor de moeder van de 3-jarige en het masker zit stevig, gaat niet uit, prikt niet in de ogen en beschermd ook nog eens tegen de zon! Ik heb mijn 3-jarige nu verkocht, maar het masker meegegeven met de nieuwe eigenaresse, die is er ook zéér over te spreken! Dus..... verbranden van de neus door nat gras i.c.m. de zon is ook voorbij! Ik heb die zonder oren!

Super! Een echte aanrader.

Die ziet er inderdaad wel goed uit, ik zal hem onthouden, bedankt!

abba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:22

Hij is echt heel fijn, ik ben hem nooit meer kwijt, het klitteband doet waar het voor gemaakt is en ik vind de prijs meer dan waard! Succes ermee!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:27

ik heb die ook. ook goede ervaring mee met een paard met roze neus.
had hem hier niet aangeraden omdat jij specifiek iets wilde wat de ogen niet bedekte.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:29

Ik heb de exceemkap van Divoza. Bevalt heel goed, ze heeft alleen een paar plekjes bij de hals, waar ruimte zit tussen de kap en de deken. Hij blijft ook goed zitten, ik heb haar een keer gevonden dat ie wat verdraaid zat :+ Haar weidemaatje weet hem helaas wel af te krijgen.

vickersss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 19:28

bij ons op stal staat een paard die heeft wat in zen oog gekregen waar door zen oog onstoken is en die heeft nu ook zo's kap op dus het bestaat wel:)